لوازم یدکی استخر پیش ساخته

نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28077

از {{model.count}}

intex 28077 portable pool metal ladder

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28077، مناسب برای استفاده استخر پیش ساخته ساخت اینتکس با ارتفاع 1 متر به بالا، دارای 10 عدد پلکان، در هر طرف 5 عدد پلکان، ساخته شده از فلز ضد زنگ برای خرید نردبان استخر پیش ساخته می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید.

نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28077 این محصول به عنوان یک کالا یدکی برای استخر پیش ساخته مورد استفاده قرار میگرد، اکثر استخر پیش ساخته که دارای ارتفاعی بیشتر از 1 متر هستند در داخل بسته بندی آنها نردبان قرار داده شده است و برخی از آنها نیز در داخل بسته بندیشان نردبان وجود ندارد که باید به صورت جداگانه تهیه شد و از همین جهت شرکت های تولید کننده استخر پیش ساخته انواع آنها را تولید کرده اند. البته که برخی از استخر پیش ساخته ها به دلیل بزرگ بودن ابعاد آنها نیازمند نصب دو عدد نردبان هستند.

ارتفاع این نردبان مناسب برای استخر پیش ساخته 5 متری، 7 متری و 10 متری می باشد زیرا ارتفاع آن برابر است با  132 سانتی متر. شایان ذکر است که این بلند ترین نردبان ساخته شده برای استخر پیش ساخته می باشد که در بسته بندی استخرهای 5 متری، 7 متری و 10 متری اینتکس از این نردبان قرار داده شده است که پیشنهاد می شود برای استخر 7 متری و 10 متری از دو نردبان استفاده شود. این محصول از استیل ضد زنگ ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین مناسب برای نگهداری در داخل آب می باشد. پلکان این نردبان از پلاستیک ساخته شده است که قابلیت جدا شدن نیز دارد. این نردبان یدکی استخر پیش ساخته دارای 10 عدد پلکان می باشد که در هر طرف آن 5 عدد پلکان وجود دارد. این محصول به صورت دو طرفه است که یک طرف بیرون آب و طرف دیگری داخل آب قرار میگیرد.

برای خرید نردبان استخر پیش ساخته می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید. نمایندگی اینتکس انواع لوازم جانبی و یدکی استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی را موجود کرده است. البته لازم به ذکر است که این نردبان برای استخر پیش ساخته برند بست وی و یا استخر پیش ساخته روکار نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

ارتفاع
132 سانتی متر
وزن
۱۲ کیلوگرم
جنس بدنه
فلز
سایر ویژگی ها
دارای ۱۰ پلکان
صفحه پله از پی وی سی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...