لوازم یدکی استخر پیش ساخته

نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28076

از {{model.count}}

intex 28076 pool ladder

تعداد
نوع
7,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28076 از سری لوازم یدکی و جانبی مورد استفاده در استخر پیش ساخته می باشد که مناسب برای استخر پیش ساخته های ارتفاع تا 122 سانتی متر می باشد، فریم این نردبان استخر پیش ساخته از فولاد ضد زنگ و پلکان آن به صورت دو طرفه می باشد. برای خرید و قیمت نردبان استخر پیش ساخته می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید

نردبان استخر پیش ساخته یک محصول یدکی و جانبی برای استخر پیش سخته می باشد و البته از این نردبان در برخی استخر های دیگر که روی زمین هستند نیز می توانید استفاده کنید. استخر پیش ساخته دارای ابعاد های مختلفی است که ابعاد نردبان های هر کدام از این استخر ها با یک دیگر متفاوت هستند. گفتنی است که در اکثر استخر پیش ساخته های ساخت اینتکس که دارای ارتفاع بالا هستند به صورت پیش فرض نردبان بر روی آنها قرار داده شده است، اما برخی از افراد نیازمند دو عدد نردبان در داخل استخر خود هستند و یا نردبان اصلیشان دچار آسیب شده است، که می توانند از این نردبان استفاده کنند. این نردبان استخر پیش ساخته به صورت دو طرفه می باشد که از یک طرف بر روی زمین و از طرفی دیگر در داخل استخر قرار میگرد.

فریم های این نردبان از جنس استیل ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر آب از خودش نشان میدهد و به صورت کاملا ضد زنگ است. این محصول دارای سه پلکان در طرفین می باشد که پلکان های این محصول از کامپوزیت ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی دارد. نردبان استخر پیش ساخته اینتکس دارای ارتفاعی برابر با 122 سانتی متر می باشد که مناسب برای استفاده استخر هایی می بادش که ارتفاع آن ها تا 122 سانتی متر باشد. برای خرید نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28076 می توانید از فروشگاه اینتکس، مستر اینتکس اقدام به عمل آورید فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

وزن
10 کیلوگرم
ارتفاع
122 سانتی متر
جنس بدنه
پلاستیک و فلز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...