لوازم یدکی استخر پیش ساخته

نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28065

از {{model.count}}

intex 28065 metal frame pool ladder

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28065 ، نردبان استخر پیش ساخته اینتکس با ارتفاع 107 سانتی متر، نردبانی دو طرفه، دارای سه عدد پله در هر طرف این محصول، ساخته شده از فلز ضد زنگ و پله های پلاستیکی مقاوم برای خرید و قیمت از مستر اینتکس اقدام کنید

اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی و تفریحات آبی می باشد که یک سری محصولاتی تخت عنوان استخر پیش ساخته تولید کرده است که با استقبال خوبی هم مواجه شد، این محصول مناسب برای استفاده به عنوان استخر شنا، پرورش ماهی، آب درمانی و ..... می باشد که اینتکس برای راحتی بهتر یک سری محصولاتی را تحت عنوان لوازم یدکی و جانبی استخر پیش ساخته تولید کرده است که نردبان استخر پیش ساخته نیز جز این محصولات می باشد، نردبان استخر پیش ساخته دربسیاری از استخر های اینتکس قرار داده شده است اما برخی از استخر ها نیز نردبان در بسته بندی آنها وجود ندارد که لازم است آن را تهیه کنید و یا اینکه نردبان شما دچار آسیب و یا مشکلی شود باید از این محصولات یدکی اینتکس نردبان تهیه کنید.

این نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مناسب برای استخر هایی می باشد که ارتفاع  آن تا 107 سانتی متر می باشد.لازم بذکر است که این محصول دو طرفه است، که در هر طرف این نردبان 3 عدد پله پلاستیکی به بدنه فلز ضد زنگ این نردبان متصل شده است. البته این استخر مناسب برای استخر های رو کاری که ارتفاع آنها تا 107 سانتی متر باشد مورد استفاده قرار میگرد.با خرید این محصول میتوانید به راحتی به داخل استخر روید و یا به راحتی از آن خارج شوید. برای خرید نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28065 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس به سه صورت تلفنی، حضوری و اینترنتی ثبت سفارش انجام میدهد.

ارتفاع
۱۰۷ سانتی متر
وزن
۹ کیلوگرم
جنس بدنه
فلز ضدزنگ
سایر ویژگی ها
دوطرفه
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...