موتور قایق بادی

موتور برقی قایق بادی اینتکس مدل 68631

از {{model.count}}

intex 68631 trolling boat motor

تعداد
نوع
15,950,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

موتور برقی قایق بادی اینتکس مدل 68631، بهترین موتور برقی مناسب برای قایق بادی، 12 ولتی و قدرت 420 واتی که مناسب برای انواع قایق بادی اینتکس و بست وی می باشد که دارای 5 دنده رو به جلو و 3 دنده رو به عقب می باشد. برای خرید موتور برقی قایق بادی اینتکس مدل 68631 می توانید از نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران اقدام کنید.

موتور برقی قایق بادی اینتکس مدل 68631، همانطور که میدانید برخی از قایق بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس از قابلیت نصب موتور پشتیبانی میکنند که در بخش مقالات فروشگاه اینترنتی مستر اینتکس به این موضوع به صورت کامل و دقیق پرداختیم. قایق بادی چلنجر ۳، قایق بادی سی هاوک دونفره، سه نفره و چهار نفر، قایق بادی اکسکروشن ۳ و اکسکروشن ۴ و همچنین هر دو مدل مارینیر از این قابلیت برخوردار هستند. موتور برقی قایق بادی اینتکس یکی از پرفروش ترین موتور قایق بادی است که البته می توان لقب بهترین موتور برقی قایق بادی را نیز به این محصول داد. این محصول دارای وزنی بسیار سبک و کم جا می باشد که همراه به صورت فردی همراه با خود قایق می توانید آن را حمل کنید.

بر روی این قایق بادی قابلیت موج شکن تعبیه شده است که در صورت وجود موج می‌توانید آن را روشن کنید تا فشار کمتری به موتور شما وارد شود و البته یک سنسور هم بر روی این موتور قایق بادی برقی اینتکس تعبیه شده است که اگر‌ این موتور در آب نباشد آن را روشن کنید در کمتر از ۱۰ ثانیه موتور خاموش میشود تا در مصرف این موتور صرفه جویی شود و همچنین از آسیب دیدن آن جلوگیری می شود. این موتور قایق بادی ۱۲ ولت است و همچنین دارای قدرتی برابر با ۴۲۰ وات می باشد که مناسب برای همه قایق بادی های ساخت برند اینتکس‌ می باشد که از قابلیت نصب موتور پشتیبانی میکنند.

این موتور قایق بادی اینتکس دارای پنج دنده رو به جلو و سه دنده رو به عقب است که با تعویض هر کدام در شرایط مختلف سرعت و قدرت موتور تغییر میکند.برای هدایت موتور یک دسته برای آن قرار داده شده است که به صورت کشویی و بالا به پایین قابل تغییر است که کنترل بر روی موتور و قایق را بیشتر میکند.انرژی این محصول از باتری داخلی تامین می شود که بهترین نوع باتری برای این موتور قایق بادی، باتری خشک ۷۵ آمپر می باشد که به وفور در بازار یافت می‌ شود. همچنین بر روی این قایق بادی یک عدد نمایشگر میزان مانده باتری قرار داده شده است که در صورت رو به اتمام بودن باتری از این قسمت متوجه خواهید شد.

بدنه این موتور قایق بادی برقی اینتکس از پلاستیک ساخته شده است که کیفیت بسیار بالا و همچنین مقاومت بالا در برابر فشار آب می باشد، لازم بذکر است که برای نصب این موتور بر روی قایق بادی باید در ابتدا از کیت نصب موتور قایق بادی استفاده کنید که برای خرید آن می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید. برای خرید موتور برقی قایق بادی اینتکس مدل 68631 می‌توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت و نازلترین قیمت بفروش می رساند و‌همچنین ارسال به سراسر کشور دارد

نوع
برقی
وزن
8 کیلوگرم
قدرت
420 وات
سایر ویژگی ها
12 ولت
۵ دنده جلو
3 دنده عقب
مناسب برای قایق های اینتکس و بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...