لوازم یدکی استخر پیش ساخته

مخزن قرص کلر شناور اینتکس مدل 29041

از {{model.count}}

intex 29041 floating chemical dispenser

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مخزن قرص کلر شناور استخر پیش ساخته اینتکس یکی از مهمترین لوازم جانبی در زمینه تصفیه سازی آب بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این کالا به عنوان حمل کننده قرص کلر سایز بزرگ به صورت شناور در انواع استخر پیش ساخته و استخر بتنی استفاده شده و به خوبی ماده تصفیه کننده قرص را در تمامی نقاط استخر پخش می کند.

مخزن قرص کلر شناور اینتکس، یکی از پر کاربرد ترین لوازم تصفیه آب انواع استخر پیش ساخته و استخر بتنی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول در واقع سایز بزرگتر مدل 29040 بوده که قادر است تا قرص کلر با قطر 7 الی 8 سانتی متر را در خود جای دهد بنابراین ظرفیت تصفیه بالایی را برای آب استخر مورد نظر فراهم خواهد ساخت به گونه ای که امکان استفاده برای بزرگترین استخر پیش ساخته عرضه شده را فراخم می سازد.

قطر این سبد قرص کلر بزرگ اینتکس برابر با 17.8 سانتی متر بوده و از کنترل کننده میزان مصرف قرص کلر در آب در قسمت پایین بدنه برخوردار است. متریال ساخت این مخزن از پلاستیک پلی پروپیلن با کیفیت بالا بوده که در نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. همچنین یک درب وکیوم نیز برای دسترسی راحت به قرص داخل بدنه برای آن در نظر گرفته شده است. برای خرید مخزن قرص کلر شناور استخر پیش ساخته اینتکس کافیست این کالا را به روش اینترنتی و یا تلفنی در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

وزن
۵۰ گرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
مناسب انواع قرص کلر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...