استخر بادی

مجموعه بازی بادی بست وی مدل 53387

از {{model.count}}

bestway 53387 inflatable baby playground

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مجموعه بازی بادی بست وی مدل 53387 یک پکیج بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی برای کودکان بوده که توسط شرکت Bestway طراحی و تولید گردیده است. این محصول همانند دیگر محصولات بادی بست وی از وینیل تولید شده است. از قابلیت های آن می توان به دارا بودن سرسره، آبپاش و استخر اشاره نمود. در ادامه اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده خواهید نمود.

مجموعه بازی بادی بست وی مدل 53387 از سری محصولات بادی بسیار جذاب و دوست داشتنی شرکت Bestway می باشد که تولید سال 2021 بوده و در همان بدو ورود به بازار توانست تا توجه بسیاری را به خود جلب کرده و به یکی از محصولات پر فروش این شرکت تبدیل شود. این مجموعه بازی بادی کودک به دلیل طراحی بسیار زیبا و کیفیت بدنه عالی، توانست تا رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. این محصول از ترکیب رنگی بسیاز زیبا و جذابی نیز برخوردر است که تشکیل شده است از رنگ های آبی، سبز، زرد و بنفش  می باشد. مجموعه بازی بادی دارای یک محوطه برای شنا، دو عدد سرسره بادی، آبپاش و تعدادی وسیله بازی بوده که می تواند کودکان را حسابی سرگرم کند.

این محصول یک گزینه بسیار خوب برای تفریحات کودکان و نوجوانان به شمار رفته که می تواند اوقات فراغت سرشار از نشاطی را برای آن ها فراهم سازد. جنس بدنه این محصول نیز از وینیل تولید شده است. وینیل یا همان PVC متریالی بوده که مناسب ترین گزینه برای تولید محصولات بادی به شمار رفته و از دوام و کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. از این محصول می توان درون حیاط منزل، مهد کودک ها و همینطور محوطه های بازی استفاده نمود. بادی بودن ساختار این محصول باعث پرتابل بودن آن شده که در نتیجه باعث حمل و جابجایی آسان آن گردیده است. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده است از طول: 710 سانتی متر، عرض: 265 سانتی متر و ارتفاع: 310 سانتی متر. شما می توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.ش

طول
۷۱۰ سانتی متر
عرض
۲۶۵ سانتی متر
ارتفاع
۳۱۰ سانتی متر
وزن
۲۶ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای اسباب بازی بادی
سرسره بادی
دارای آبپاش
دارای پمپ باد
دارای بسته تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...