مبل بادی

مبل بادی 1 نفره شفاف اینتکس مدل 66503

از {{model.count}}

intex 66503 one person transparent inflatable chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی 1 نفره شفاف اینتکس آبی رنگ، از جدید ترین مبل بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای استفاده به منظور مطالعه، بازی های رایانه ای و تماشای تلویزیون تولید شده است. این محصول ساختار بدنه یکدست داشته و فضایی بزرگ به همراه تحمل وزن بالا برای استفاده تمامی سنین ایجاد کرده است.

مبل بادی 1 نفره شفاف اینتکس در رنگ آبی، یکی از ساده ترین مبل بادی فانتزی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که محصول 2023 اینتکس محسوب می شود. این مبل بادی طراحی و ساختار رویه مواج داشته و از تکیه گاه های بزرگی برای دست و کمر برخوردار است از همین رو محلی راحت برای نشستن ایجاد خواهد کرد از همین رو بهترین گزینه برای مطالعه، بازی های رایانه ای و تماشای تلویزیون خواهد بود. ابعاد باد شده این محصول برابر با (طول: 109 سانتی متر، عرض: 107 سانتی متر، ارتفاع: 79 سانتی متر) بوده و می تواند تا مقدار 100 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد بنابراین برای تمامی سنین از جمله بزرگسالان قابل استفاده خواهد بود.

جنس و متریال ساخت صندلی بادی شفاف اینتکس از پلاستیک PVC وینیل بوده که در تمامی قسمت های از روکش شفاف با رنگ آبی استفاده شده تا جلوه زیبایی به این محصول بدهد. این متریال کاملا ضد آب بوده و به راحتی در صورت کثیف شدن قابل پاک سازی خواهد بود. این محصول دارای قابلیت تعمیر نیز بوده تا در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل ترمیم و استفاده مجدد باشد. برای خرید مبل بادی یک نفره شفاف می توانید به روش حضوری و یا غیر حضوری خرید خود را از نمایندگی اینتکس انجام دهید.

طول
109 سانتی متر
عرض
107 سانتی متر
ارتفاع
79 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل شفاف
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
3.4 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
نشیمنگاه و تکیه گاه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...