مبل بادی

مبل بادی 1 نفره اینتکس مدل 68577

از {{model.count}}

intex 68577 1 person inflatable chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی 1 نفره اینتکس تولید شده در دو رنگبندی مختلف از جدید ترین مبل بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس با طراحی شیک و راحت دارای وزن سبک ، قیمت مقرون به صرفه ، ساختار مواج و ضد تعریق و قابل استفاده در فضای باز

مبل بادی 1 نفره اینتکس از جدید ترین مبل بادی تک نفره تولید شده برای استفاده تمامی بازه سنین بوده که دارای دو رنگبندی نارنجی و سبز می باشد. این مبل بادی خانگی یک نفره در واقع طراحی و ساختار بدنه بسیار راحتی داشته که یکی از دلایل آن مواج بودن سطح رویه نشیمنگاه و تگیه گاه می باشد زیرا علاوه بر پوشش اعضای بدن موجب جریان داشتن هوا برای جلوگیری از تعریق بالا خواهد شد. ساختار قسمت کف این محصول نیز کمی گود طراحی شده تا در مدت زمان استفاده عمل هوا گیری را جهت جلوگیری از حرکت های اضافی و سر خوردن انجام دهد. این محصول با توجه به طراحی و رنگ بسیار جذاب خود و از طرفی راحتی خوبی که داشته می تواند برای کاربرد های مختلفی از جمله تماشای تلویزیون ، مطالعه ، بازی های رایانه ای و استراحت های روزمره در منزل و حتی محل کار مورد استفاده قرار بگیرد. گفتنی است که ابعاد راه اندازی شده آن نیز برابر با 112 در 104 و ارتفاع 79 سانتی متری بوده از همین رو تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد.

جنس بدنه مهم ترین ویژگی در تولید انواع محصولات بادی می باشد از همین رو در این محصول نیز دقت ویژه ای به آن شده است. متریال استفاده شده از پلاستیک PVC با رویه کاملا جیر بوده و تنها از روکش وینیل برای قسمت کف برای هواگیری بهتر به کار برده شده است. این متریال به راحتی قابل شستشو به صورت دستی بوده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. از ویژگی های دیگر این متریال می توان به انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر آن اشاره نمود. برای خرید مبل بادی 1 نفره خانگی و رنگی اینتکس می توان این کالا را در وبسایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
112 سانتی متر
عرض
104 سانتی متر
ارتفاع
79 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
2.3 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
نشیمنگاه و تیکه گاه مواج
دارای خاصیت ضد تعریق
دارای دو رنگبندی مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...