مبل بادی

مبل بادی یک نفره شیبدار اینتکس مدل 68595

از {{model.count}}

intex 68595 inflatable sofa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی یک نفره شیبدار اینتکس مدل 68595 وسیله ای مناسب برای گیم، تماشای تلویزیون، خواب، استراحت و مطالعه می باشد که دارای کیفیت بالایی بوده و از طراحی بسیار زیبایی برخوردار می باشد. مشخصات این مبل بادی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده بفرمایید.

مبل بادی یک نفره شیبدار اینتکس مدل 68595 یکی دیگر از هزاران مبل بادی تولید شده ی شرکت اینتکس می باشد که تولید آن مربوط به سال 2019 بوده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. این مبل بادی را شرکت اینتکس برای اولین بار در سال 2015 تولید نمود. به دلیل استقبال بی نظیر خریداران از این محصول شرکت intex تصمیم به تولید هر ساله ی این محصول گرفت و توانست تا این مبل بادی را به یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین مبل های بادی در دنیا تبدیل کند. جنس بدنه ی این محصول همانند تمامی محصولات بادی اینتکس و محصولات بادی بست وی از PVC می باشد. PVC در دنیا با نام وینیل نیز شناخته می شود. این مواد متریالی بوده که مناسب ترین گزینه برای تولید محصولات بادی به شمار رفته و تمامی تولید کنندگان این دسته از محصولات از آن برای ساخت محصولات بادی خود استفاده می کنند.

سطح مبل بادی یک نفره اینتکس به صورت مواج طراحی شده و دارای روکشی از جنس جیر می باشد. مواج بودن سطح آن باعث ضد تعریق شدن مبل شده و از عرق کردن بدن در هنگام خواب جلوگیری می نماید. از این محصول می توان درون منزل، اتاق خواب، هال و همچنین محل کار استفاده نمود و از استراحت بر روی این مبل بادی نهایت لذت را برد. در قسمت کناری این محصول نیز یک عدد جا لیوانی تعبیه شده است که شما می توانید هنگام استراحت نوشیدنی خود را نیز به همراه داشته و دیگر احتاجی به میز نداشته باشید. شما می توانید برای خرید این محصول و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره مبل بادی اینتکس و یا سایر محصولات بادی این شرکت با همکاران ما در فروشگاه اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
170 سانتی متر
عرض
89 سانتی متر
ارتفاع
94 سانتی متر
تحمل وزن
110 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
3.6 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق
دارای جا لیوانی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...