مبل بادی

مبل بادی یک نفره به همراه زیرپایی مدل 75076

از {{model.count}}

bestway 75076 one person inflatable chair and pouf

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی یک نفره به همراه زیرپایی مدل 75076 از سری محصولات بادی جذاب و با کیفیت شرکت بست وی بوده که قابل استفاده برای تمامی سنین می باشد. جنس بدنه این محصول از وینیل بوده و دارای یک روکش مخمل است. قسمت تکیه گاه و نشیمنگاه مبل بادی نیز به صورت مواج و ضد تعریق ساخته شده است. در ادامه اطلاعات دقیق این محصول را می توانید مشاهده بنمایید.

مبل بادی یک نفره به همراه زیرپایی مدل 75076 یکی از مبل بادی های جذاب و بسیار دوست داشتنی شرکت بست وی می باشد که از طراحی بدنه بسیار زیبا و کیفیت عالی برخوردار می باشد. این محصول از سری محصولات بادی جدید و جزو کالکشن تابستان 2022 Bestway می باشد که در همان ابتدای معرفی توانست تا توجه بسیاری را به خود جلب بنماید. همانطور که تصاویر مشاهده می کنید این محصول دارای یک عدد زیرپایی می باشد. قسمت سطحی این دو محصول به رنگ طوسی بوده و دیواره آن ها دارای یک طرح گرافیکی بسیار جذاب و خوشرنگ می باشد. این محصول قابل استفاده برای کودکان، نوجوانان و جوانان می باشد و می توانند از آن برای استراحت، مطالعه، بازی و ... استفاده کنند. از این محصول می توان در اکثر فضاها و مکان ها اعم از محل کار، خانه های دانشجویی، هال و اتاق خواب بهره مند شد.

جنس بدنه این مبل بادی تک نفره نیز همچون هزاران محصول بادی دیگر این شرکت از وینیل تولید شده است. وینیل با نام دیگر پی وی سی نیز شناخته می شود. این متریال از دوام و کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. از مزایای آن می توان به دارا بودن وزنی سبک و قابل تعمیر بودن اشاره نمود. در یک طرف مبل بادی، محل قرار گیری بطری تعبیه شده است. سطح نشمینگاه، تکیه گاه و زیرپایی این محصول دارای یک روکش مخمل است. همچنین این سطوح به صورت مواج طراحی شده اند که این امر سبب ضد تعریق شدن محصول شده و از عرق کردن بدن در هنگام استراحت جلوگیری می کند. این محصول دارای طول: 100 سانتی متر، عرض: 86 سانتی متر و ارتفاع: 121 سانتی متر می باشد. وزن بسته بندی این مبل نیز 2.6 کیلوگرم است که به راحتی قابل حمل می باشد. شما می توانید برای خرید مبل بادی به وبسایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه نموده و برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

مبل بادی یک نفره زیرپایی دار با طرح گرافیتی، یکی از پر فروش ترین و شیک ترین مبل بادی 1 نفره تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای استفاده در منزل، محل کار، ویلا و حتی فضای باز منازل شخصی کاربرد خواهد داشت. این محصول دارای مدل بدون زیرپایی نیز بوده که از تکیه گاه کوتاه تر و طراحی گرد بهره می برد در حالی که در این محصول علاوه بر پشتی بلند، یک زیرپایی مجزا نیز برای استراحت های طولانی مدت قرار داده شده است. با توجه به اینکه مبل بادی یکی از پر فروش ترین لوازم بادی در زمینه استراحت های کوتاه مدت محسوب شده، شرکت های تولید کننده ای همچون اینتکس و بست وی نیز هر ساله اقدام به تولید مدل های با کیفیت تر و جدید تر می کنند تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش دهد. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این محصول خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد.

مبل بادی شیبدار با زیرپایی

طراحی و ساختار مبل بادی

طراحی و ساختار بدنه مبل بادی بزرگسال زیر پایی دار کمی به صورت شیبدار بوده و از تکیه گاه بلندی برخوردار است. سطح رویه نشیمنگاه و تکیه گاه به صورت مواج طراحی شده از همین رو در زمان استفاده اعضای بدن در تماس با خود را به خوبی جذب خواهد کرد تا افراد احساس بسیار را حتی را تجربه کنند. لازم به ذکر است که یک محفظه مخصوص بطری یا ماگ نیز روی نشیمنگاه تعبیه شده است. در کنار مبل یک زیرپایی بادی با ساختار گرد در نظر گرفته شده که می تواند تا 20 الی 30 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد. این زیر پایی به شما اجازه می دهد تا روی مبل مورد نظر، حالت درازکش را داشته تا مدت زمان استراحت شما نسبت به مدل های ساده روی آن بیشتر باشد. همانطور که در تصاویر قابل مشاهده بوده، طرح گرافیتی استفاده شده در این مبل در یک طیف رنگی تولید شده و رنگ دیگری ندارد.

مبل بادی جا لیوان دار

جنس بدنه و متریال مبل بادی

جنس و متریال بدنه اصلی مبل بادی پشتی دار بست وی از پلاستیک پی وی سی با دوام با دو نوع روکش وینیل و جیر بوده که ساختاری ضخیم و مقاوم را ایجاد کرده است. برای قسمت رویه نشیمنگاه و تکیه گاه و همچنین رویه زیر پایی از روکش جیر استفاده شده اما سایز قسمت های بیرونی دارای روکش وینیل ضد آب می باشد. روکش جیر محلی نرم و راحت ایجاد کرده و تا حدود در برابر تعریق بالای افراد مقاوم خواهد بود. یکی از بهترین ویژگی های این متریال داشتن قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از محصول می باشد به همین دلیل خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن این محصول راحت خواهد بود. به دلیل انعطاف بالای پی وی سی، امکان جمع شدن آن در ابعاد کوچکتر فراهم بوده از همین رو جا به جایی این مبل خانگی بادی را راحت تر کرده است.

ابعاد، وزن و تحمل وزن مبل بادی

ابعاد راه اندازی شده مبل بادی پاف دار بست وی برابر با (طول: 100 سانتی متر، عرض: 86 سانتی متر، ارتفاع: 121 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده  سنین بزرگسال محسوب می شود. قطر زیرپایی بادی آن نیز به حدود 40 سانتی متر رسیده تا فضای لازم را برای قرار گیری هر دو پا فراهم سازد. با توجه به ابعاد ذکر شده و نوع متریال بدنه، تحمل وزن این محصول به 90 کیلوگرم رسیده اما در صورتی که باد بدنه بیش از حد افزایش ندهید می توانید تا 100 کیلوگرم نیز روی تحمل وزن این مبل حساب کنید. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 2.5 کیلوگرمی عرضه می شود.

مبل بادی راحتی خانگی

جمع بندی

مبل بادی زیرپایه دار بست وی از جدید ترین و با کیفیت ترین مبل بادی راحتی برای بازی های رایانه ای، تماشای تلویزیون، استراحت های طولانی مدت در شبانه روز و ... بوده که از طرح گرافیتی و بسیار جذاب بهره می برد. این کالا توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی قابل راه اندازی می باشد. برای خرید مبل بادی زیرپایی دار یک نفره بست وی کافیست به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۱۰۰ سانتی متر
عرض
۸۶ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۱ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۲.۵ کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای زیرپایی بادی
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...