مبل بادی

مبل بادی یک نفره بست وی مدل 75052

از {{model.count}}

bestway 75052 inflatable chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی یک نفره بست وی مدل 75052 تولید شده در سه رنگ آبی، بنفش و قرمز که تولید سال 2021 بوده و از کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار می باشد. همانند دیگر محصولات بادی، این مبل بادی ارزان نیز تولید شده از وینیل است. برای مشاهده اطلاعات بیشتر می توانید به ادامه توضیحات مراجعه بفرمایید.

مبل بادی یک نفره بست وی مدل 75052 یکی از زیباترین و دوست داشتنی ترین محصولات بادی Bestway می باشد که از طراحی بسیار و کیفیت عالی در ساخت برخوردار می باشد. این محصول برای اولین بار در سال 2021 تولید و در بازار عرضه شد. در همان ابتدای کار با استقبال بی نظیر خریداران روبرو شد. در نتیجه توانست تا با شکست رکورد فروش مبل بادی در این شرکت، به یکی از پر فروش ترین مبل های بادی در سال 2021 و 2022 تبدیل شود. این محصول به علت زیبایی و همینطور کیفیت بدنه بسیار عالی، توانست تا رضایت تمامی خریداران را نیز جلب بنماید. مبل بادی تک نفره بست وی در سه رنگ آبی، قرمز و بنفش تولید شده است. جنس بدنه آن همانند دیگر محصولات بادی تولید شده از وینیل می باشد. یک روکش نازک جیر نیز بر روی این محصول قرار داده شده است که علاوه بر زیبایی، به راحتی آن نیز افزوده است. برای تمیز کردن راحت کف مبل نیز در هنگام کثیف شدن، این شرکت کف محصول را از وینیل براق تولید نموده است.

ابعاد این مبل یک نفره عبارت است از طول: 112 سانتی متر، عرض: 112 سانتی متر و ارتفاع: 66 سانتی متر. ابعاد آن به گونه ای بوده که می توان از ان در اتاق های کوچک و دیگر فضا ها نیز استفاده کرد. از مزیت های این مبل می توان به حجم بسته بندی کوچک و وزن سبک آن اشاره نمود. این قابلیت به افراد امکان آسان جابجا کردن محصول را داده و اجازه می دهد تا افراد بتوانند مبل خود را به هر مکانی با خود منتقل کنند. از این محصول می توان درون اتاق خواب، خانه های دانشجویی، محل کار و حتی در سفر نیز بهره مند شد. شما می توانید برای خرید مبل بادی و یا دیافت اطلاعات در مورد قیمت مبل بادی با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
112 سانتی متر
عرض
112 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
1.5 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...