مبل بادی

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل 68594

از {{model.count}}

intex 68594 single inflatable chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل ژله ای یکی از ساده ترین و سبک ترین مبل بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس در سه رنگبندی مختلف مناسب برای استفاده در منزل و فضای باز برای تمامی سنین مختلف عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

مبل بادی یک نفره اینتکس یکی از مدل های فانتزی و راحتی تولید شده برای استفاده در منزل ، محل کار و حتی فضای باز بوده که توسط شرکت اینتکس برای استفاده تمامی سنین عرضه شده است. این مبل بادی اینتکس در واقع از طراحی بدنه شفاف و ژله ای شکل برخوردار بوده که زیبایی خاصی به این محصول داده است. همانطور که در تصویر این محصول قابل مشاهده بوده نوع طراحی در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه به صورت مواج بوده تا هنگام نشستن روی آن اعضای بدن را به خوبی جذب کند از همین رو تاثیر بسزایی در راحتی افراد خواهد داشت. قسمت کف نیز کمی گود طراحی شده تا در طول مدت زمان استفاده عمل هواگیری را به منظور جلوگیری از حرکت های اضافی انجام دهد.

ابعاد باد شده این مبل بادی تک نفره برابر با 117 در 104 با ارتفاع 69 سانتی متر بوده و با توجه به داشتن تحمل وزن 100 کیلوگرمی امکان استفاده برای تمامی بازه سنین را فراهم ساخته است. مبل بادی ژله ای اینتکس ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با رویه شفاف بوده که سبک ترین و منعطف ترین متریال محسوب می شود از همین رو به راحتی در حجم و اندازه های کوچکی جمع شده و در تمامی مسافرت ها قابل حمل خواهد بود. از ویژگی های دیگر این نوع جنس بدنه می توان به مقاوم بودن در برابر آب و نور آفتاب اشاره کرد. این مبل بادی خانگی در سه رنگبندی مختلف تولید شده و توسط نمایندگی اینتکس به دو روش اینترنتی و یا تلفنی قابل ثبت سفارش و خرید خواهد بود.

طول
117 سانتی متر
عرض
104 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی شفاف
جنس کف
پی وی سی وینیل
وزن
2.5 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
ساختار نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
مناسب سنین مختلف
دارای سه رنگبندی مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...