مبل بادی

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل 68582

از {{model.count}}

Intex single inflatable sofa model 68582

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل 68582 یکی از محصولات با کیفیت و پرطرفدار شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای مقاوم و همچنین طراحی منحصربفرد بوده و توانسته است توجه بسیاری از مشتریان را به سمت خود جلب کند. از ویژگی های متمایز این محصول نسبت به سایر مبل های بادی یک نفره می توان به راحتی غیرقابل وصف این محصول اشاره نمود که در استفاده اول متوجه آن خواهید شد. اطلاعات تکمیلی را می توانید در توضیحات و نقد و بررسی محصول مشاهده نمایید.

مبل بادی یک نفره اینتکس که به مبل بادی صدفی نیز شناخته می شود را می توان یکی از محصولات محبوب کمپانی intex معرفی نمود که به سبب داشتن طراحی منحصربفرد و همچنین استفاده از پی وی سی با کیفیت و دولایه توانسته است به یکی از محصولات با کیفیت این شرکت تبدیل شود. بخش رویه این مبل بادی تک نفره را پی وی سی مخملی پوشانده است و این پوشش مخمل می تواند از تعریق بدن در استفاده های طولانی مدت از محصول جلوگیری کند و استراحت لذت بخشی را برای شما فراهم آورد. بخش کناری این صندلی بادی از یک لایه پی وی سی شفاف تشکیل شده است و این قابلیت را به شما خواهد داد تا داخل مبل را مشاهده نمایید که البته هدف از این کار ایجاد جلوه زیبا و همچنین نمایش کیفیت محصول و همچنین نمایش دیواره های داخلی استفاده شده در داخل مبل بادی می باشد.

سایر بخش های کناری نیز از پی وی سی دولایه با روکش مخمل و همچنین بخش کف این مبل بادی ۱ نفره را پی وی سی (وینیل) دولایه برزنتی تکمیل کرده است که این متریال استفده شده در این بخش، موجب تبدیل شدن این محصول به یک مبل بادی ضد آب از کف شده است و می توانید بدون نگرانی بابت بروز مشکلاتی مانند نفوذ رطوبت به داخل مبل از این محصول در همه مکان ها و حتی در کنار استخر استفاده نمایید. این مبل بادی به وسیله پمپ باد دستی و یا برقی قابل باد شدن خواهد بود و محدودیتی در نوع پمپ ندارد. اطلاعات بیشتر درباره محصول را می توانید با تماس با مشاورین فروش نمایندگی اینتکس mrintex دریافت نمایید.

طول
114 سانتی متر
عرض
109 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
تحمل وزن
130 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه و برزنت
وزن
۳.۵ کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق
کف ضدآب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...