مبل بادی

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل 68579

از {{model.count}}

intex 68579 inflatable chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی یک نفره اینتکس یک صندلی بادی و مبل راحتی با ساختار طبی می باشد که دارای رنگ بدنه طوسی بوده و بدنه آن از وینیل با روکش مخمل تولید شده است. این مبل بادی قابل استفاده در محل کار، منزل و خانه های دانشجویی می باشد و از تحمل وزن 150 کیلوگرم برخوردار می باشد. در ادامه می توانید جزئیات دقیق تری از این مبل بادی را مشاهده بفرمایید.

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل 68579 از تولیدات جدید و بسیار با کیفیت کمپانی intex می باشد که این شرکت این صندلی بادی را برای اولین بار در سال 2013 تولید و روانه بازار کرد. اما به دلیل استقبال بی نظیری که از این محصول در طی این سال ها شد، شرکت اینتکس را مجبور به تولید همه ساله این محصول نمود و هم اکنون این مبل بادی در سال های 2020 و 2021 تولید و در بازار محصولات بادی عرضه گردیده است. مبل بادی تک نفره اینتکس دارای بدنه ای از جنس وینیل با روکش مخملی می باشد که رنگ بدنه آن نیز به رنگ طوسی بوده و قابل ست با تمامی دکوراسیون ها می باشد و می تواند به منزل شما جلوه ای بسیار زیبا ببخشد.

از این محصول می توان برای استراحت، مطالعه، خواندن روزنامه و یا تماشای تلویزیون استفاده نمود. همینطور این محصول قابل استفاده در اکثر فضا ها همانند منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی می باشد. به دلیل ابعاد بسته بندی مناسب و وزن سبکی که این مبل بادی دارد و همینوطر پرتابل بودن ان، می توان از ان در مسافرت ها و کمپینگ ها نیز بهره برد. وزن بسته بندی این محصول 2.5 کیلوگرم بوده و تحمل وزن آن نیز 150 کیلوگرم می باشد. ابعاد مبل اینتکس تشکیل شده است از طول: 107 سانتی متر، عرض: 104 سانتی متر و ارتفاع: 69 سانتی متر. این محصول دارای یک عدد تکیه گاه و یک نشیمنگاه با رویه مواج می باشد که این رویه مواج سبب ضد تعریق شدن مبل شده و مانع از عرق کردن بدن به هنگام قرار گرفتن طولانی مدت بر روی مبل می شود. شما می توانید این محصول را به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها فروشگاه مبل بادی و نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.

طول
107 سانتی متر
عرض
104 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
تحمل وزن
150 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
2.5 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...