مبل بادی

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل 68572

از {{model.count}}

intex 68572 inflatable cafe chaise chair with foot rest

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی یک نفره اینتکس به همراه زیرپایی یک وسیله بسیار عالی برای استراحت درن منزل و یا محل کار می باشد که شرکت اینتکس آن را در سال 2018 برای اولین بار تولید و در بازار جهانی عرضه کرد. برای مشاهده مشخصات بیشتری از این مبل بادی می توانید به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید.

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل 68572 از سری مبل بادی های جدید و بسیار زیبای کمپانی intex می باشد که مناسب برای استفاده کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان است و می توان از آن درون منزل، اتاق خواب، اتاق نشیمن و محل کار استفاده نمود. لازم به ذکر است که به دلیل حجم بسته بندی کوچکی که این مبل بادی تک نفره دارا می باشد قابل حمل و جابجایی بوده و می توان از آن در مسافرت ها و کمپینگ ها نیز استفاده نمود. این محصول دارای رنگ بندی متنوعی بوده که شما می توانید با خیالی راحت مبلی را انتخاب کنید که متناسب با دکوراسیون منزلتان باشد.

این محصول دارای رنگ هایی همانند بنفش، آبی و نارنجی است. جنس بدنه این مبل بادی اینتکس همانند سایر محصولات بادی تولید شده از وینیل می باشد. وینیل مقاومت بسیار خوبی را در برابر فشار دارا بوده و از دوام خوبی برخوردار می باشد و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید مدت زمانی طولانی ای از این محصول استفاده بنمایید. قسمت رویه مبل و زیرپایی آن دارای یک روکش مخمل می باشد و سطح مبل بادی و قسمت نشیمنگاه آن نیز به صورت مواج طراحی شده که از قابلیت ضد تعریق بهره مند می باشد. از زیرپایی این محصول علاوه بر قرار دادن پاها می توان به عنوان یک میز کوچک نیز بهره برد. شما می توانید این مبل بادی 1 نفره اینتکس را با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش از شرکت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید و یا برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
109 سانتی متر
عرض
104 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
3 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق
دارای زیرپایی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...