مبل بادی

مبل بادی کودک یک نفره اینتکس مدل 68574

از {{model.count}}

intex 68574 child inflatable chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی کودک یک نفره اینتکس با طرح گل تولید شده در دو رنگبندی مختلف با طراحی بدنه گرد به همراه وزنی سبک مناسب برای کودکان زیر 10 سال، بهترین گزینه برای استفاده در منزل و مهد کودک ها برای بازی های رایانه ای و تماشای تلویزیون عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

مبل بادی یک نفره کودک اینتکس با طرح گل یکی از ساده ترین مبل بادی تولید شده در سایز کوچک مخصوص سنین کودکان کمتر 10 سال بوده که توسط شرکت اینتکس برای استفاده در منزل، مهد کودک ها و مسافرت ها عرضه شده است. این محصول دارای طراحی بدنه گرد بوده و در دو رنگبندی مختلف تولید شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش دهد. طراحی و ساختار بدنه همانطور که اشاره کردیم به صورت گرد بوده و از کفی کمی گود بهره مند می باشد. کفی گود در برخی از انواع مبل بادی کمک می کند تا عمل هواگیری را به منظور جذب روی زمین انجام دهد. این ویژگی باعث می شود تا این محصول هنگام استفاده حرکتی روی زمین نداشته باشد. قسمت نشیمنگاه نیز کمی گود ساخته شده تا هنگام نشستن کودکان روی این مبل بدن افراد را به خود جذب کرده و تا در نهایت احساس راحتی به مصرف کننده بدهد. مبل بادی یک نفره کودک توسط یک دریچه باد و به وسیله انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی می شود.

این کالا دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 102 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده کودکان خواهد بود از همین رو قادر است تا مقدار 70 کیلوگرم وزن را تحمل کند. جنس بدنه اصلی ساخته شده از متریال پلاستیک PVC بوده که از یک روکش وینیل برای قسمت بیرونی آن استفاده شده است تا بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کند. این نوع متریال در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاوم بوده و در صورت قرار گرفتن در شرایط دمایی مختلف آسیبی به آن وارد نخواهد شد. از ویژگی های مهم در این متریال می توان به انعطاف پذیری بالا جهت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر توسط بسته تعمیرات محصولات بادی و استفاده مجدد از آن اشاره کرد تا خیالی مصرف کنندگان را بابت یک بار مصرف نبودن آن راحت کند. برای خرید مبل بادی کودک یک نفره اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
102 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
تحمل وزن
70 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
2 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای کفی با عمل هواگیری
دارای دو رنگبندی مختلف
مناسب سنین زیر 10 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...