مبل بادی

مبل بادی کودک بست وی مدل 75105

از {{model.count}}

bestway 75105 baby inflatable sofa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی کودک بست وی مدل 75105 محصولی جذاب و بسیار زیبا از سری محصولات بادی Bestway می باشد که تولید شده از وینیل بوده و مناسب استفاده کودکان و نوجوانان است. این مبل بادی دارای بدنه ای شفاف است و از نشیمنگاه بسیار نرم و راحتی برخوردار می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این محصول را مشاهده بنمایید.

مبل بادی کودک بست وی مدل 75105 یکی از محصولات بادی بسیار جذاب و دوست داشتنی شرکت bestway می باشد که از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. این محصول تولید شده در سال 2020 بوده و به دلیل طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالای ساخت، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و به یکی از وسایل استراحتی پر فروش این شرکت تبدیل شود. بدنه این مبل به صورت شفاف طراحی شده و در لایه های داخلی آن اکلیل کار شده است که برای کودکان، علی الخصوص دختر ها از جذابیت بالایی برخوردار می باشد.

فرم کلی این محصول به این صورت است که نشیمنگاه آن دارای فرم دایره ای شکل بوده و یک تکیه گاه مثلثی شکل دارد. جنس بدنه آن تولید شده از وینیل بوده که این متریال مناسب ترین گزینه برای تولید این دسته از محصولات به شمار می رود. این متریال دارای مقاومت و دوام بسیار بالایی بوده و در هنگام پارگی نیز به راحتی قابل تعمیر می باشد. از این محصول می توان درون اتاق کودک، درون منزل و ... استفاده نمود. همچنین این مبل می تواند یک گزینه بسیار جذاب برای هدیه دادن به کودکان به شمار رود. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده است از طول: 72 سانتی متر، عرض: 72 سانتی متر و ارتفاع: 64 سانتی متر. تحمل وزن آن نیز 70 کیلوگرم می باشد. شما می توانید این مبل بادی کودک را با قیمتی مناسب از فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.

طول
۷۲ سانتی متر
عرض
۷۲ سانتی متر
ارتفاع
۶۴ سانتی متر
تحمل وزن
۷۰ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۲.۵ کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...