مبل بادی

مبل بادی کودک بست وی طرح انگری بردز مدل 96106

از {{model.count}}

bestway 96106 angry birds inflatable kids chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی کودک بست وی طرح انگری بردز مدل 96106 یک مبل بادی بچگانه بسیار زیبا و جذاب می باشد که دارای طرح بازی انگری بردز بوده و برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در ادامه جزئیات دقیق تری از این مبل بادی بچه گانه قرار داده شده است.

مبل بادی کودک بست وی طرح انگری بردز مدل 96106 محصولی جذاب و بسیار دوست داشتنی از کمپانی بست وی می باشد که به تازگی تولید و در بازار جهانی عرضه گردیده است. این مبل بادی مناسب برای استفاده خردسالان و کودکان بوده که می توان از ان درون اتاق خواب ان ها استفاده نمود. همچنین به دلیل پرتابل و قابل حمل بودن این محصول می توان از آن در مسافرت ها نیز بهره مند شد. رنگ بدنه این محصول به رنگ قرمز بوده و قسمت دسته و تکیه گاه آن به طرح انگری بردز می باشد که برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. قسمت نشیمنگاه مبل بادی به صورت مواج طراحی شده است که ضد تعریق بوده و با جریان یافتن هوا از عرق کردن بدن در حین نشستن جلوگیری می نماید.

متریالی که برای تولید این مبل بادی بچگانه به کار رفته است، وینیل می باشد. وینیل متریالی با کیفیت برای تولید محصولات بادی بوده که امروزه تمامی تولید کنندگان این دسته از محصولات از آن استفاده می نمایند. ابعاد این مبل بادی نیز تشکیل شده از طول: 76 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر و ارتفاع: 50 سانتی متر می باشد. تحمل وزن مبل نیز 60 کیلوگرم است که به خوبی می تواند وزن کودکان را تحمل بنماید. این محصول می تواند یک وسیله کاربردی برای استراحت کودکان درون منزل و یا در مسافرت ها به شمار برود. شما می توانید این مبل بادی را از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و همینطور برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
76 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
تحمل وزن
60 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
جنس کف
وینیل
وزن
660 گرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...