مبل بادی

مبل بادی طرح گرافیتی بست وی مدل 75075

از {{model.count}}

bestway 75075 inflatable chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی طرح گرافیتی بست وی مدل 75075 از سری مبل بادی ساخته شده توسط برند بست وی، دارای طرح بسیار زیبا و جذابی می باشد، این مبل بادی از جنس پی وی سی با روکش جیر ضد تعریق ساخته شده است. برای خرید و قیمت مبل بادی طرح دار بست وی مدل 75075 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

مبل بادی یکی از محصولات ساخت شده توسط برند بست وی می باشد، مبل بادی یک محصول پر طرفدار می باشد که با خرید آن به راحتی می توانید در منزل و یا محل کار از آن برای استراحت کردن، نگاه کردن تلویزیون و یا برای مطالعه کردن استفاده کنید. مبل بادی در طرح و مدل های مختلفی ساخته شده است که مدل 75075 یکی از جذاب ترین طراحی ها را دارد که به راحتی می تواند نظر عموم مردم را نسبت به خودش جلب کند. بر روی بدنه این مبل بادی طرح گرافیتی قرار گرفته شده است که جذابیت بسیار بالایی دارد که استفاده آن در منزل می تواند جلوه شیک و زیبایی را نمایان کند. بدنه این مبل بادی از پی وی سی ساخته شده است که قسمت نشیمنگاه آن دارای روکش جیر است که مواجی شکل نیز می باشد تا از تعریق شما جلوگیری کند.

ابعاد مبل بادی طرح دار بست وی مدل 75075 برابر است با 112 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 112 سانتی متر که ابعادی مناسب برای مبل بادی می باشد، شایان ذکر است که در صورت عدم استفاده از مبل بادی به راحتی می توانید آن را جمع آوری کرده و از فضای اشغال شده مجدد استفاده کنید. برای باد کردن مبل بادی طرح دار بست وی می توانید از انواع پمپ باد استفاده کنید که در فروشگاه مستر اینتکس موجود می باشد. برای خرید مبل بادی طرح گرافیتی بست وی مدل 75075 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس و بست وی اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس محصولات خود را ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت به سه روش تلفنی، اینترنتی و حضوری بفروش می رساند.

قطر
۱۱۲ سانتی متر
ارتفاع
۱۱۲ سانتی متر
تحمل وزن
۱۰۰ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۲ کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...