مبل بادی

مبل بادی شیب دار بست وی مدل 75064

از {{model.count}}

Bestway inflatable sofa model 75064

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی شیب دار بست وی مدل 75064 یک محصول ایده آل برای مطالعه و استراحت های کوتاه مدت می باشد که توسط شرکت بست وی عرضه است. رویه مخملی و بدنه و کف ضدآب از ویژگی های این محصول بشمار می رود.

مبل بادی شیب دار بست وی یک مبل بادی یک نفره با کیفیت از شرکت bestway می باشد که دارای طراحی ویژه و همچنین راحتی بسیار زیادی می باشد که می توان از آن برای استراحت های روزانه و یا مطالعه و یا حتی بعنوان مبل گیم نیز استفاده نمود. رویه مخملی ضد تعریق به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید ساعات طولانی تری از این محصول استفاده نمایید و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد. بخش های کناری و بخش کف این صندلی بادی بست وی نیز از پی وی سی چرمی تهیه شده است تا خاصیت ضد آب بودن به خود بگیرد و نگران بروز مشکلی برای محصول در صورت برخورد آب و یا در بودن در معرض رطوبت نباشید. از دیگر کاربرد های این مبل بادی باید به قابل استفاده بودن محصول بر روی استخر نیز اشاره نمود که این ویژگی به کمک کف ضدآب امکان پذیر شده است.

دریچه باد استاندارد تعبیه شده برای محصول این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید به کمک تمام پمپ بادهای شرکت بست وی و اینتکس این محصول را باد نموده و استفاده نمایید. در این بین باید به وزن کم محصول نیز اشاره نمود که به ما امکان جابجایی ساده تر محصول را خواهد داد و می توانید از این مبل به عنوان مبل بادی سفری نیز استفاده نمایید. تحمل وزن بالای محصول نیز موجب این شده است تا این محصول برای تمام سنین مناسب باشد. اطلاعات بیشتر درباره این صندلی بادی را می توانید از طریق تماس با مشاورین فروش شرکت اینتکس دریافت نمایید.

طول
165 سانتی متر
عرض
84 سانتی متر
ارتفاع
79 سانتی متر
تحمل وزن
110 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
3 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق
کف ضدآب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...