مبل بادی

مبل بادی شیب دار اینتکس مدل 68585

از {{model.count}}

Intex inflatable sofa model 68585

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی شیب دار اینتکس مدل 68585 یک محصول یا کیفیت از برند اینتکس می باشد که به سبب داشتن طراحی خاص و همچنین کیفیت ساخت بالا توانسته است به یکی از پرفروش ترین مبل های بادی intex تبدیل شود که در ادامه می توانید نقاط قوت و ضعف محصول و همچنین مشخصات آن را مشاهده نمایید.

مبل بادی شیب دار اینتکس یک مبل بادی یک نفره با طراحی ویژه می باشد که این ویژگی به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید از این محصول برای مشاهده تلویزیون و یا مطالعه استفاده نمایید و ساعات طولانی بر روی این صندلی بادی به استراحت بپردازید. از دیگر کاربردهای این مبل بادی می توان به قابلیت استفاده به عنوان صندلی گیمینگ اشاره نمود که به سبب داشتن تکیه گاهی با زاویه مناسب و همچنین طول استاندارد، می تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که نیاز به یک مبل بادی راحتی برای بازی کردن دارند باشد.

از دیگر نقاط مثبت این مبل بادی یک نفره اینتکس می توان ضد آب بودن رویه و همچنین کف آن اشاره نمود که این ویژگی به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید از این محصول حتی بعنوان مبل بادی روی آب نیز استفاده نمایید و مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد. البته بسیاری از این محصول بعنوان صندلی کنار استخر نیز استفاده می کنند که می توان از آن برای گرفتن آفتاب و یا استراحت استفاده نمود. بر روی این صندلی بادی یک قسمت مخصوص برای قرار دادن بطری نیز تعبیه شده است. تحمل وزن بالا و همچنین وزن کم محصول می تواند به شما کمک کند تا بتوانید این محصول را به سادگی جابجا نموده و حتی در سفرهای خود نیز از آن استفاده نمایید.

طول
173 سانتی متر
عرض
81 سانتی متر
ارتفاع
91 سانتی متر
تحمل وزن
۱۱۰ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی چرمی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۳.۷ کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
بدنه ضدآب
قابل استفاده بر روی آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...