مبل بادی

مبل بادی شیبدار اینتکس مدل 68880

از {{model.count}}

Intex inclined inflatable sofa model 68880

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی شیبدار اینتکس مدل 68880 یکی از محصولات پرطرفدار شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی ویسی مخملی ضدتعریق بوده و مناسب برای استفاده های روزمره و یا استراحت در محل کار می باشد که در توضیحات و مشخصات محصول می توانید تمامی ویژگی ها و اطلاعات این صندلی بادی شیب دار اینتکس را مشاهده نمایید.

مبل بادی شیبدار اینتکس یک محصول ایده آل برای افرادی می باشد که نیاز به یک مبل بادی راحتی و طبی دارند تا در ساعات استراحت بتوانند به راحتی به تماشای تلویزیون و یا خواندن کتاب و این قبیل کارها را انجام دهند و نیاز به مبل و میز جداگانه ای نخواهند داشت. البته بسیاری از افراد از این محصول بعنوان صندلی گمیینگ نیز استفاده می کنند که می تواند گزینه مناسبی برای این امر نیز باشد. رویه این مبل بادی شیب دار اینتکس از پی وی سی مخملی تهیه شده است و کاملا ضدتعریق می باشد و ساعات طولانی را می توانید بر روی این محصول به استراحت بپردازید.

بخش های کناری و زیرین این صندلی بادی اینتکس از پی وی سی چرمی تشکیل شده است که این ویژگی به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید از این محصول حتی در فضاهای باز و در معرض رطوبت و یا در کنار استخر بعنوان صندلی استخری استفاده نمود و مشکلی برای مبل بادی پیش نخواهد آمد. این ویژگی ضدآب بودن حتی این امکان را فراهم خواهد کرد تا بتوانید از این محصول بعنوان یک مبل بادی روی آب نیز استفاده نمایید. چندکاره بودن این محصول از ویژگی های مثبت این محصول بشمار می رود و با تهیه کردن این محصول می توانید چندین نیاز خود را برطرف نمایید و این ویژگی ها این مبل بادی یک نفره را به یک محصول کاملا اقتصادی تبدیل نموده است. اطلاعات بیشتر درباره این محصول را می توانید از طریق تماس با نمایندگی اینتکس (مستر اینتکس) دریافت نمایید.

طول
170 سانتی متر
عرض
84 سانتی متر
ارتفاع
81 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه چرمی
وزن
۳.۵ کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق
ضدآب
قابل استفاده بر روی آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...