مبل بادی

مبل بادی زیرپایی دار 1 نفره بست وی مدل 75053

از {{model.count}}

bestway 75053 inflatable sofa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی زیرپایی دار 1 نفره بست وی، یکی از شیک ترین مبل بادی راحتی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس محسوب شده که در 4 رنگبندی مختلف و جذاب تولید شده است. این محصول برای سنین بزرگسال طراحی شده و از یک زیرپایی بادشو مجزا برای راحتی بیشتر بهره مند می باشد. از این مبل بادی می توانید برای تماشای تلویزیون، بازی های رایانه ای و استراحت های چند ساعته استفاده نمایید.

مبل بادی زیرپایی دار 1 نفره بست وی، تولید شده در 4 رنگبندی مختلف یکی از راحت ترین مبل بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس محسوب شده که جهت استفاده در منازل آپارتمانی، ویلا و باغ و حتی محل کار تولید شده است. این محصول در واقع شامل یک مبل بادی یک نفره با ساختار شیبدار به همراه یک زیرپایی بادی گرد بوده که علاوه بر استراحت های کوتاه مدت می تواند برای خواب نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این نوع مبل بادی برای تماشای تلویزیون، بازی های رایانه ای و مطالعه نیز کاربردی خواهد بود. گفتنی است که طراحی نشیمنگاه به صورت مواج بوده تا با پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود.

مبل بادی زیر پایه دار بست وی دارای متریالی از پلاستیک PVC وینیل با روکش جیر در قسمت رویه مبل و زیر پایی بوده که محلی نرم و راحت برای استراحت فراهم می سازد. این متریال ساختار دو لایه داشته و به دلیل انعطاف بالا در ابعاد کوچکتری جمع می شود بنابراین با توجه به وزن بسته بندی 2.5 کیلوگرمی خود به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود. ابعاد مبل در حالت باد شده برابر با (طول: 122 سانتی متر، عرض: 94 سانتی متر، ارتفاع: 81 سانتی متر) و ابعاد زیرپایی نیز معادل 54 در 26 سانتی متر خواهد بود. این مبل دارای تحمل وزن 90 کیلوگرمی بوده که این تحمل وزن در زیرپایی به 30 کیلوگرم می رسد. جهت خرید مبل بادی زیرپایی دار 1 نفره بست وی می توانید به صورت حضوری یا آنلاین ثبت سفارش خود را در نمایندگی اینتکس انجام دهید.

طول
۱۲۲ سانتی متر
عرض
۹۴ سانتی متر
ارتفاع
۸۱ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۲.۵ کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای زیرپایی بادی
رویه ضدتعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...