تشک بادی روی آب

مبل بادی روی آب اینتکس مدل 56875

از {{model.count}}

intex 56875 floating inflatable chair

تعداد
نوع
2,299,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی روی آب اینتکس مدل 56875 از سری مبل بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، این مبل بادی از پی وی سی ساخته شده و تحمل وزنی برابر با 100 کیلوگرم دارد مناسب برای استفاده اکثر افراد می باشد. برای خرید و قیمت مبل بادی روی آب اینتکس از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

مبل بادی روی آب اینتکس مدل 56875 یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین مبل بادی های ساخته شده مناسب برای استفاده روی آب می باشد که در سال 2022 تولید شده است و توسط فروشگاه مستر اینتکس در ایران بفروش می رسد. مبل بادی ایتنکس دارای ابعادی برابر با 191 سانتی متر به طول و 99 سانتی متر به عرض می باشد که ابعادی مناسب برای تشک بادی روی آب می باشد، با توجه به اینکه تشک بادی روی آب و مبل بادی روی آب به محبوبیت بالایی در بین عموم مردم رسیده اند شرکت های تولیدکننده این محصولات با تولیدات به روز و طراحی های جدید سعی بر جلب نظر افراد را داشته اند که شرکت اینتکس در این زمینه بسیار عملکرد بهتری را داشته. این مبل بادی روی آب اینتکس از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین ضد حساسیت و ضد بو می باشد که تحمل وزن 100 کیلوگرمی دارد که مناسب برای استفاده اکثر افراد می باشد.

اینتکس در داخل بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات قرار داده است و همچنین بر روی این محصول یک عدد جا لیوانی نیز تعبیه شده است که بسیار کاربردی می باشد، مبل بادی روی آب مدل 56875 دارای دو دریچه باد مجزا می باشد که با استفاده از انواع پمپ باد می توانید آن را باد کنید، استفاده از دو دریچه باد در این محصول بسیار عملی هوشمندانه است زیرا در صورت بروز آسیب برای مبل بادی روی آب باد آن به صورت کامل خالی نمی شود و به همین دلیل ایمنی آن را بالا برده است. برای خرید و قیمت مبل بادی روی آب اینتکس مدل 56875 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۱۹۱ سانتی متر
عرض
۹۹ سانتی متر
تحمل وزن
۱۰۰ کیلوگرم
وزن
2.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...