مبل بادی

مبل بادی تک نفره اینتکس مدل 68591

از {{model.count}}

intex 68591 one person inflatable chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی تک نفره اینتکس در سه رنگبندی مختلف یکی از سبک ترین مبل بادی راحتی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای استفاده در منزل به منظور تماشای تلویزیون، بازی های رایانه ای، مطالعه و ... تولید شده است. این محصول تنها دارای تکیه گاه برای کمر بوده و از نشیمنگاهی با طراحی گود و مواج بهره مند است تا محلی نرم و راحت برای نشستن و استراحت های کوتاه مدت ایجاد کند.

مبل بادی تک نفره خانگی اینتکس یکی از سبک ترین مبل بادی 1 نفره عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که بیشتر در منزل و اتاق های نشیمن و خواب مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و ساختار بدنه همانطور که در تصویر قابل مشاهده بوده شامل یک تیکه گاه و یک نشیمنگاه به هم متصل شده می باشد از همین رو محلی راحت برای نشستن ایجاد می کند. نوع طراحی این مبل باعث شده تا برای مطالعه، بازی های رایانه ای، تماشای تلویزیون و ... مناسب باشد. قسمت نشیمنگاه نیز کمی گود و مواج طراحی شده تا هنگام نشستن احساس بهتری به مصرف کنندگان منتقل کند. مبل بادی اینتکس در سه رنگبندی تولید شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش دهد.

جنس بدنه از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده از همین رو بدنه ای مقاوم در برابر نور آفتاب و برخورد آب فراهم ساخته از همین رو می توانید با خیالی راحت در فضای باز نیز استفاده کنید. این متریال قابلیت تعمیر و استفاده مجدد داشته و به دلیل انعطاف پذیری بالای خود، در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن می باشد بنابراین حمل و جا به جایی آن به سادگی صورت می گیرد. ابعاد باد شده این مبل بادی یک نفره برابر با (طول: 99 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر، ارتفاع: 84 سانتی متر) بوده و تا وزن 90 کیلوگرم را به راحتی تحمل خواهد کرد. برای خرید مبل بادی تک نفره اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
99 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
84 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
2 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
ساختار نشیمنگاه مواج
دارای سه رنگبندی مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...