مبل بادی

مبل بادی تک نفره اینتکس مدل 68587

از {{model.count}}

intex 68587 one person inflatable sofa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی تک نفره اینتکس با کوسن بادی مجزا از بهترین مبل بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تمامی قسمت رویه آن از روکش جیر استفاده شده است از همین رو محلی نرم و راحت و همچنین ضد تعریق برای نشستن ایجاد می کند. مبل بادی راحتی یک نفره دارای دو رنگبندی مختلف بوده و معمولا با توجه به طراحی خود برای اتاق های نشیمن و خواب مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این مبل بادی اینتکس می تواند برای مطالعه، تماشای تلویزیون، بازی های رایانه ای و ... مورد استفاده قرار بگیرد.

مبل بادی تک نفره اینتکس تولید شده در دو رنگبندی طوسی و سبز، یکی از با کیفیت ترین و راحت ترین مبل بادی خانگی و فضای باز عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس می باشد. این محصول ساختار بدنه مربعی شکل داشته و از طراحی رویه مواج برخوردار است تا با پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود. ویژگی خاصی این مبل بادی اینتکس داشتن یک تیکه گاه بادشو مجزا بوده که مانند یک کوسن عمل می کند. از این تکیه گاه باد شو جداگانه می توانید به صورت مجزا در هر مکانی استفاده کنید. علاوه بر این، نشیمنگاه این مبل نیز به صورت مجزا بوده و این کوسن را نیز می تواند از بدنه اصلی جدا کرده و به شکل جداگانه ای استفاده نمایید.

ابعاد مبل بادی راحتی اینتکس برابر با (طول: 107 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده که می تواند تا 100 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. بدنه اصلی ساخته شده از متریال پلاستیک PVC بوده و از دو نوع روکش برای قسمت بیرونی استفاده شده است از همین رو ساختار بدنه دو لایه را ایجاد کرده است. روکش رویه و دیواره ها از نوع جیر و برای قسمت کف نیز از وینیل استفاده شده بنابراین در برابر آب و نور آفتاب مقاوم خواهد بود. از خصوصیت های مهم این متریال می توان به امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد اشاره کرد. برای خرید مبل بادی تک نفره اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
107 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
2.5 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
نشیمنگاه مواج و ضد تعریق
دارای دو کوسن بادشو مجزا
دارای دو رنگبندی مختلف
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...