مبل بادی

مبل بادی اینتکس یک نفره مدل 68592

از {{model.count}}

Intex inflatable single sofa model 68592

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی اینتکس یک نفره مدل 68592 محصول شرکت اینتکس که مناسب برای اکثر سنین بخصوص نوجوانان برای استفاده های روزمره می باشد. مهم ترین نقطه مثبت این محصول را می توان اقتصادی بودن آن و همچنین وزن کم آن اشاره نمود که این محصول را تبدیل به یک مبل بادی مناسب برای هدیه نموده است.

مبل بادی اینتکس یک نفره مدل نوجوان یکی از محصولات با کیفیت شرکت اینتکس بوده و دارای کیفیت مناسب برای استفاده های روزمره و همچنین استفاده در مکان های عمومی برای استفاده های کوتاه مدت همانند کافه ها و یا رستوران ها می باشد. ابعاد مناسب و همچنین وزن کم، این مبل بادی یک نفره را به یک محصول بسیار کاربردی برای استفاده در سفرها تبدیل نموده است که به کمک این ویژگی مشکلی از بابت حمل محصول نخواهید داشت. رویه پی وی سی چرمی باعث این شده است تا این مبل بادی تک نفره به یک محصول کاملا ضد آب تبدیل شود و بتوانید از این محصول در کنار استخر نیز استفاده نمایید و مشکلی برای این محصول پیش نخواهد آمد.

بخش کف این مبل بادی ۱ نفره اینتکس از پی وی سی دولایه تشکیل شده است که این قسمت نیز همانند رویه ضد آب بوده و می توانید از این محصول در مکان های مرطوب و یا احتمال برخورد با آب نیز استفاده نمایید. دو دریچه باد برای این محصول تعبیه شده است که به راحتی و توسط پمپ باد برقی و یا پمپ باد دستی می توانید این محصول را باد نموده و از آن استفاده نمایید. در بسته بندی این مبل بادی یک برچسب تعمیرات نیز مشاهده می شود که به کمک آن می توانید در صورت بروز مشکل، قسمت آسیب دیده را به کمک این برچسب علامت گذاری نموده و در اسرع وقت اقدام به تعمیر آن نمایید. مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی intex و خدمات پس از فروش این شرکت می باشد که در صورت داشتن هرگونه سوال درباره خدمات و یا نیاز به راهنمایی درباره محصولات می توانید از طریق فرم تماس با ما، با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

طول
۸۴ سانتی متر
عرض
۹۹ سانتی متر
ارتفاع
۸۶ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی چرمی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۱.۵ کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق
بدنه ضدآب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...