لوازم یدکی استخر پیش ساخته

مبدل شلنگ پمپ تصفیه استخر اینتکس مدل 29061

از {{model.count}}

intex 29061 type B pool accessory

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبدل شلنگ پمپ تصفیه استخر پیش ساخته اینتکس، از کاربردی ترین لوازم یدکی استخر و پمپ تصفیه استخر پرتابل محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول در یک پکیج دو عددی عرضه شده و دارای یک مهره لاستیکی و بست پلاستیکی قوی برای آببندی و جلوگیری از نشتی آب می باشد.

مبدل شلنگ پمپ تصفیه استخر پیش ساخته اینتکس از پر کاربرد ترین لوازم جانبی جهت نصب شلنگ انواع پمپ تصفیه به استخر پرتابل بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول در یک پکیج دو عددی عرضه شده و برای اتصال مستقیم شلنگ پمپ تصفیه به انواع استخر پیش ساخته بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. هر دو تبدیل شلنگ پمپ تصفیه دارای بست پلاستیکی مقاومی بوده که از نشتی آب از قسمت ورودی و خروجی آب به پمپ کاملا جلوگیری خواهد کرد. این مبدل شلنگ اینتکس دارای یک مهره لاستیکی نیز بوده تا به خوبی محل عبور آب را آببندی کند. برای خرید مبدل شلنگ پمپ تصفیه استخر پیش ساخته می توانید سفارش خود را به روش تلفنی و یا آنلاین در سایت نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

وزن
۵۰ گرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...