شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

ماسک بادی شنا کودک بست وی مدل 55915

از {{model.count}}

bestway 55915 kiddie swimming mask

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ماسک بادی شنا کودک تولید شده در دو طرح مختلف، یکی از پر کاربرد ترین لوازم شنا کودکان 3 الی 8 سال محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی بوده و مانند یک عینک شنا کاربرد خواهد داشت زیرا از یک صفحه تلقی با بند قابل تنظیم برخوردار است.

ماسک بادی شنا کودک محصولی از شرکت بست وی، تولید شده در دو طرح متفاوت که یکی از پر طرفدار ترین لوازم شنا مخصوص سنین 3 تا 8 سال محسوب می شود. این محصول در واقع مانند یک عروسک با رنگ های جذاب طراحی و ساخته شده و از یک صفحه تلقی به عنوان محافظ جهت جلوگیری از برخورد آب به چشم فرزندان شما برخوردار می باشد. یک بند مخصوص اتصال به سر برای این ماسک بادی کودک در نظر گرفنته شده که قابلیت تنظیم و رگلاج را دارد.

این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 21 سانتی متر، عرض: 7.5 سانتی متر، ارتفاع: 19 سانتی متر) بوده و در یک پکیج با وزن بسته بندی 300 گرمی عرضه می شود. گفتنی است که جنس و متریال تولید آن از PVC وینیل و پلاستیک نرم و بدون مواد مضر بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. برای خرید ماسک بادی شنا کودک بست وی می توانید به روش تلفنی و یا اینترنتی از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

طول
۲۱ سانتی متر
عرض
۷.۵ سانتی متر
ارتفاع
۱۹ سانتی متر
وزن
۳۰۰ گرم
جنس بدنه
وینیل
سایر مشخصات
بدنه ضدحساسیت
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...