جامپینگ بادی

قلعه جامپینگ و استخر بادی بست وی مدل 52385

از {{model.count}}

bestway 52385 inflatable jumping and pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قلعه جامپینگ و استخر بادی بست وی مدل 52385 از محصولات جذاب برند بست وی می باشد که در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس بفروش می رسد این محصول ترکیب تشک جامپینگ حفاظ دارد و استخر بادی می باشد که طراحی آن بسیار زیبا می باشد و در ساخت آن از رنگ های بسیار جذاب استفاده شده است .

بست وی یکی از شرکت هایی می باشد که به تفریحات بادی برای کودکان بسیار اهمیت می دهد و در همین جهت محصولات با کیفیت و با کاربرد بسیار بالایی را تولید کرده است که مناسب برای استفاده کودکان می باشد، این محصول یکی از محصولات جذاب تولید شده توسط برند بست وی می باشد که دارای طراحی بسیار خاص و زیبایی می باشد، این محصول ترکیب تشک جامپینگ بادی و استخر بادی است که در بین محصولات بادی یک طراحی خاص است که نوآوری آن توسط برند بست وی انجام شده است.

یک قسمت این محصول از قلعه جامپینگ با حفاظ ساخته شده است که کودک شما در این قسمت می تواند به راحتی بر روی آن پرش انجام دهد، تشک جامپینگ یک محصول بسیار مهیج برای کودکان می باشد که کودکانی که نمی توانند از ترامپولین استفاده کنند سراغ این محصول می روند تا از آن استفاده کنند اکثر جامپینگ بادی ها مناسب برای استفاده کودکانی است که وزن آنها کمتر از 40 کیلوگرم باشد. در قسمت جلویی این محصول یک عدد استخر بادی گرد قرار گرفته شده است که از آن می توانید به عنوان استخر بادی و یا استخر توپ استفاده کنید. در طراحی این محصول از رنگهای شاد جذاب استفاده شده است که ترکیب بسیار زیبایی دارد و می تواند به راحتی نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند.

همانطور که گفته شد این جامپینگ دارای حفاظ می باشد که حفاظ آن از تور ساخته شده است، جنس کلی این استخر بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خودش نشان میدهد و قابلیت تعمیر مجدد دارد. ابعاد این قلعه جامپینگ و استخر بادی برابر است با 239 سانتی متر به طول، 142 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 102 سانتی متر دارد که با توجه به این ابعاد می توانید آن را در داخل خانه و یا در فضای باز آن استفاده کنید.

در داخل بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات قرار گرفته شده است که از آن می توانید برای تعمیرات سریع محصول استفاده کنید. برای باد کردن جامپینگ و استخر بادی از انواع پمپ باد قرار گرفته شده در فروشگاه مستر اینتکس می توانید استفاده کنید. خرید قلعه جامپینگ و استخر بادی بست وی مدل 52385 یک تفریح بسیار شاد و مهیج را برای کودک خود مهیا میکند.

طول
۲۳۹ سانتی متر
عرض
۱۴۲ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۲ سانتی متر
تحمل وزن جامپینگ
۴۰ کیلوگرم
ظرفیت استخر
۷۰ لیتر
وزن
5.4 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دیواره بادی
دارای درب و پنجره روی بدنه
دارای چند دریچه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...