قایق بادی

قایق بادی 6 نفره هیدرو فورس بست وی مدل 65062

از {{model.count}}

bestway 65062 hydro force 6 person inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی 6 نفره هیدرو فورس بست وی یکی از بزرگترین قایق بادی تولید شده برای استفاده در دریا، دریاچه ها، سد و رودخانه ها بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. قایق بادی حرفه ای بست وی دارای قابلیت متصل کردن موتور بوده و از کفی مقاوم با نوار ضد ضربه در قسمت بیرونی خود برخوردار است. قایق بادی موتور خور بست وی دارای پارو آلومینیومی و پمپ باد دو کاره نیز می باشد.

قایق بادی 6 نفره بست وی مدل هیدرو فورس (Hydro Force) یکی از حرفه ای ترین و مقاوم ترین قایق بادی بزرگ تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که تحت عنوان هیدرو فورس به بازار محصولات بادی تفریحی عرضه کرده است. این قایق بادی در واقع طراحی بدنه مشابه قایق بادی جیمینی داشته و کاملا حرفه ای تولید شده است. ساختار بدنه به گونه ای بوده که به هیچ عنوان تعادل خود را با وزن بیشتر و تحرک داخل قایق از دست نداده و کاربردی مشابه با انواع قایق فایبرگلاس خواهد داشت.

از ویژگی های مهم در طراحی بدنه می توان به قسمت انتهایی بدنه اصلی اشاره کرد. در این قسمت از یک صفحه فایبرگلاس استفاده شده تا امکان نصب انواع موتور قایق بنزینی را داشته باشید. همچنین وجود اهرم های مخصوص اتصال پارو، دستگیره های حمل، طناب نجات و حمل قایق، دو نشیمنگاه فایبرگلاس تعبیه شده در داخل بدنه و بدنه ای با چند دریچه باد جهت ایمنی بیشتر از دیگر خصوصیت های در نظر گرفته شده در قسمت طراحی و ساخت این قایق بادی موتوری می باشد.

قایق بادی بزرگ بست وی ساخته شده از ترکیب پلاستیک PVC وینیل با الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه و بسیار ضخیم را ایجاد کرده است از همین رو علاوه بر مقاومت در برابر عواملی همچون نور آفتاب، دما و فشار آب و همچنین برخورد به اشیایی مانند سنگ و چوب، طول عمر این محصول را نیز افزایش داده است. البته قسمت کف از یک لایه آلومینیومی با روکش نرم برخوردار بوده تا فشار و ضربه های وارد شده از سوی آب را دفع کند. ابعاد باد شده این محصول برابر با (طول: 380 سانتی متر، عرض: 180 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که می تواند به راحتی تا 6 نفر را در خود جای دهد. با توجه به این ابعاد و توانایی بالای متریال، قادر است تا مقدار 780 کیلوگرم وزن را تحمل کند.

از دیگر لوازم جانبی کاربردی که همراه این محصول قرار داده شده می توان به دو پاروی مقاوم آلومینیومی با نصب راحت، یک پمپ باد دستی بزرگ با قابلیت مکش هوا به همراه فشارسنج برای اطلاع از مقدار باد و همچنین یک ساک حمل ضخیم اشاره کرد. برای خرید قایق بادی 6 نفره هیدرو فورس بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت نمایید.

طول
380 سانتی متر
عرض
180 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل و الیاف شمعی
تحمل وزن
780 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
دارد
وزن
63.3 کیلوگرم
اقلام همراه
پارو آلومینیومی
پمپ باد دستی دو کاره
فشارسنج مخصوص باد
ساک حمل
کیت تعمیرات
طناب نجات و حمل
سایر ویژگی ها
دارای کفی آلومینیومی
دارای دو نشیمنگاه با قابلیت جدا شدن
دارای کیت اتصال موتور
دارای دستگیره های حمل
دارای اهرم اتصال پارو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...