قایق بادی

قایق بادی 5 نفره جیمینی بست وی مدل 65063

از {{model.count}}

bestway 65063 hydro force inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی جیمینی 5 نفره بست وی یکی از حرفه ای ترین و بزرگترین قایق بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در آب های آزاد، دریاچه ها، سد و رودخانه تولید شده است. این محصول دارای متریال بسیار قوی با تحمل وزن بالا بوده تا به راحتی سفر های آبی بلند مدت لذت بخشی برای مصرف کنندگان فراهم سازد. این محصول دارای پارو، پمپ باد و پکیج تعمیرات نیز می باشد.

قایق بادی 5 نفره جیمینی شرکت بست وی، یکی از حرفه ای ترین و بهترین قایق بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که دارای استاندارد های جهانی می باشد. با توجه به کیفیت ساخت بسیار بالای این قایق بادی حرفه ای، امکان استفاده از آن در آب های آزاد، رودخانه، دریاچه ها، مرداب و سد ها فراهم خواهد بود بنابراین هیچ محدودیتی بابت استفاده در مکان خاصی نخواهد بود. ساختار و طراحی بدنه به گونه ای بوده که از چند دریچه هوا برای راه اندازی آن بهره می برد از همین رو ایمنی آن را هنگام استفاده روی آب افزایش داده است. در قسمت انتهایی بدنه کیت و محفظه مخصوص نصب موتور قایق بادی تعبیه شده که می توانید موتور بنزینی قایق را نیز نصب و استفاده کنید.

جنس و متریال ساخت قایق بادی جیمینی بست وی از پلاستیک سه لایه PVC با ترکیبی از پلی استر و الیاف شمعی بوده که بدنه ای بسیار مقاوم و ضخیم ایجاد کرده است. این متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب، نور و اشعه آفتاب، برخورد به اشیای تیز و همچنین برخورد فراورده های نفتی به خود مقاوم خواهد بود بنابراین هیچ جای نگرانی بابت استحکام بدنه اصلی نخواهد بود. برای قسمت کف نیز از یک لایه ضخیم آلومینیومی استفاده شده تا ضربه های وارد شده ناشی از جریان آب را دفع کند. این نوع متریال در کمتر قایق بادی تولید شده به کار رفته و با وجود ضخامت بالای خود انعطاف مناسبی نیز برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر خواهد داشت تا توسط انواع وسیله های نقلیه صندوق دار حمل شود. لازم به ذکر است که نوار سیلیکونی ضخیمی که در قسمت بیرونی بدنه تعبیه شده می تواند توان این قایق را در برابر برخورد به چوب، سنگ و صخره مقاوم تر کند.

ابعاد باد شده قایق بادی ماهیگیری جیمینی برابر با (طول: 330 سانتی متر، عرض: 162 سانتی متر، ارتفاع: 44 سانتی متر) بوده و قادر است تا 4 الی 5 نفر را در خود جای دهد. این ابعاد تمام قسمت های باد شده را شامل می شود اما با این حال فضای داخلی برای نشستن 5 نفر نیز مناسب خواهد بود. با توجه به متریال و ابعاد، تحمل وزن این قایق بادی رودخانه و دریا به 640 کیلوگرم می رسد که نشان دهنده کیفیت و استحکام بسیار بالای آن می باشد. این کالا به همراه خود یک پمپ باد دو کاره با قابلیت مکش باد، یک گِیج اندازه گیری باد قایق، یک جفت پارو آلومینیومی بسیار مقاوم و پکیج تعمیرات قرار داده شده از همین رو وزن بسته بندی آن به 47 کیلوگرم می رسد.

از ویژگی های دیگر این قایق بادی بزرگ جیمینی می توان به اهرم نگهداری پارو روی بدنه جهت پارو زدن آسان، دستگیره های حمل در حالت باد شده، طناب نجات و نشیمنگاه هایی با قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی اشاره کرد. برای خرید قایق بادی جیمینی 5 نفره بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۳۳۰ سانتی متر
عرض
۱۴۲ سانتی متر
ارتفاع
۴۴ سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
۶۴۰ کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
دارد
وزن
۴۷ کیلوگرم
اقلام همراه
پاروی آلومینیومی
ساک حمل
پمپ باد
کیت نصب موتور
طناب نجات
بسته تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...