قایق بادی

قایق بادی 4 نفره هیدرو فورس بست وی مدل 65047

از {{model.count}}

bestway 65047 hydro force 4 person inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی 4 نفره هیدرو فورس بست وی یکی از حرفه ای ترین قایق بادی تولید شده برای استفاده در آب دریا، دریاچه ها، رودخانه ها و سد ها بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این قایق بادی ماهیگیری حرفه ای در واقع دارای کف آلومینیومی با بدنه ضخیم و یک نوار سیلیکونی ضربه گیر در قسمت بیرونی خود بوده و از ویژگی هایی همچون داشتن پارو، پمپ باد و پکیج تعمیرات بهره می برد. این محصول دارای کیف نصب موتور قایق بادی بنزینی نیز بوده تا نیازی به تهیه کیت های مجزا نباشد.

قایق بادی 4 نفره بست وی وی مدل هیدرو فورث از بهترین قایق بادی عرضه شده به بازار محصولات بادی توسط شرکت بست وی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول در چند ظرفیت تولید شده که تنها از نظر ابعاد متفاوت هستند از همین رو موجب افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس نیاز های خود شده است. طراحی و ساختار بدنه همانطور که در تصویر محصول قابل مشاهده بوده مانند قایق های جیمینی می باشد از همین رو تعادل و استحکام بالایی روی آب های آزاد و محصور شده خواهد داشت. از ویژگی های کاربردی در این قایق بادی ماهیگیری می توان به کیت نصب موتور، اهرم مخصوص نگهداری پارو، طناب نجات و دستگیره حمل اشاره کرد. همراه این محصول یک پمپ باد دستی دو کاره با قابلیت مکش باد، فشارسنج مخصوص باد، یک جفت پارو آلومینیومی و یک پکیج تعمیرات به عنوان مهمترین لوازم جانبی قایق بادی قرار داده شده است.

جنس و متریال قایق بادی 4 نفره دریاچه و دریا بست وی از پلاستیک PVC سه لایه با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم و با استحکام بالایی ایجاد کرده است از همین رو در برابر نور آفتاب، فشار و دمای آب و همچنین برخورد عادی به اشیای سفت و سخت مانند چوب و سنگ مقاوم خواهد بود. برای قسمت بیرونی نیز از یک نوار سیلیکونی ضخیم استفاده شده تا در زمان برخورد به سنگ و صخره ها مقاومت لازم را داشته باشد. این متریال بر خلاف ضخامت بالای خود انعطاف بسیار خوبی داشته تا امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را داشته باشد از همین رو توسط ساک حمل مخصوص خود به وسیله خودرو های صندوق دار قابل حمل خواهد بود. به دلیل استفاده از یک لایه آلومینیومی در قسمت کف، ضربه های وارد شده ناشی از فشار آب را دفع کرده و ثبات بهتری را روی آب ایجاد خواهد کرد. برای خرید قایق بادی 4 نفره بست وی مدل هیدرو فورس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
280 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل و الیاف شمعی
تحمل وزن
480 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
دارد
وزن
41 کیلوگرم
اقلام همراه
پارو آلومینیومی
پمپ باد دوکاره
فشارسنج مخصوص باد
طناب نجات و حمل
کیت تعمیرات
سایر ویژگی ها
دارای کف آلومینیومی
دارای دستگیره حمل
دارای نشیمنگاه با قابلیت جدا شدن
دارای کیت نصب موتور
اهرم نگهداری پارو و لنسر ماهیگیری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...