قایق بادی

قایق بادی 3 نفره Voyager بست وی مدل 65001

از {{model.count}}

bestway 65001 three person inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی 3 نفره Voyager بست وی از سری قایق بادی تفریحی با کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب بوده که برای استفاده در دریاچه ها و سد ها تولید شده است. این محصول دارای ساختار کف بادشو به همراه اهرم مخصوص پارو و لنسر ماهیگیری بوده و دارای یک جفت پارو آلومینیومی مقاوم می باشد. از این قایق بادی بست وی می توانید برای سه نفر در سنین بزرگسال به دلیل تحمل وزن مناسب خود استفاده کنید.

قایق بادی 3 نفره ویاگر بست وی، یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین قایق بادی ماهیگیری و تفریحی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای استفاده در آب های آرام مانند دریاچه ها و سد ها تولید شده است. طراحی و ساختار این قایق بادی بست وی همانند مدل کوچکتر خود بوده و دارای کف بادشو و مواج می باشد از همین رو محلی نرم و راحت برای نشستن ایجاد خواهد کرد. روی بدنه اصلی اهرم های نگهدارنده پارو، اهرم لنسر ماهیگیری و همچنین دستگیره حمل به همراه طناب نجات تعبیه شده که از مهمترین ویژگی های ساختار بیرونی بدنه یک قایق بادی محسوب می شود.

قایق بادی سه نفره Voyager ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختاری ضخیم و سه لایه بوده که در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاومت بسیار خوبی خواهد داشت. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکتری جمع شده و با توجه به وزن بسته بندی 15.5 کیلوگرمی خود توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل خواهد بود. ابعاد راه اندازی شده این محصول برابر با (طول: 348 سانتی متر، عرض: 141 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سه نفر در سنین بزرگسال می باشد به همین دلیل قادر است تا 260 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند.

همراه قایق ماهیگیری بادی بست وی یک جفت پارو آلومینیومی مقاوم قرار داده شده که امکان رگلاج و جدا شدن دسته را فراهم خواهد ساخت تا با اشغال فضای کمتری قابل حمل باشد. برای خرید قایق بادی 3 نفره ویاگر بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل دریافت کنید.

طول
۳۴۸ سانتی متر
عرض
۱۴۱ سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
۲۶۰ کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
۱۵.۵ کیلوگرم
اقلام همراه
پاروی آلومینیومی
دستگیره حمل
طناب نجات
کیف لوازم ضروری
برچسب تعمیرات
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
محل قرارگیری لنسر
بالش نشیمن بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...