قایق بادی

قایق بادی 3 نفره Kondor بست وی مدل 61102

از {{model.count}}

bestway 61102 3 person inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی 3 نفره بست وی مدل Kondor، بزرگترین قایق بادی تولید شده سری کندور بوده که برای تفریحات آبی و ماهیگیری در آب های آرام مانند دریاچه ها، سد و مرداب مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ساختار کف بادشو به همراه اهرم های مخصوص پارو بوده و یک جفت پارو و همچنین یک پمپ باد به همراه دارد. قایق بادی سه نفره بست وی توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

قایق بادی 3 نفره بست وی مدل Kondor، در واقع بزرگترین سایز از سری قایق بادی تفریحی مقرون به صرفه عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس می باشد. این قایق بادی طراحی بدنه مشابه مدل های 1 نفره و 2 نفره خود داشته از همین رو بیشتر از نظر ابعاد و تحمل وزن متفاوت خواهد بود. ساختار کف قایق بادی ماهیگیری بست وی به صورت بادشو و مواج بوده تا محلی نرم برای نشستن ایجاد کند. این قسمت توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. بدنه اصلی نیز خود دو دریچه هوا داشته تا ایمنی لازم را برای این قایق به همراه داشته باشد. روی بدنه اصلی اهرم نگهدارنده پارو، طناب نجات و دستگیره حمل تعبیه شده که بسیار کاربردی خواهند بود.

قایق بادی سه نفره ارزان بست وی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده از همین رو در برابر نور آفتاب و فشار آب مقاوم خواهد بود. این متریال انعطاف بسیار خوبی داشته به همین دلیل در ابعاد کوچکی قابل جمع شدن خواهد بود بنابراین با توجه به وزن بسته بندی 6.5 کیلوگرمی به راحتی قابل حمل خواهد بود. بعاد باد شده این کالا برابر با (طول: 242 سانتی متر، عرض: 141 سانتی متر) بوده که قادر است تا مقدار 190 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. همراه این قایق یک جفت پارو پلاستیکی با قابلیت جدا شدن دسته و یک پمپ باد دستی نیز قرار داده شده که از مهمترین لوازم جانبی هر نوع قایق بادی محسوب می شود. برای خرید قایق بادی 3 نفره کندور بست وی می توانید سفارش خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

عرض
۲۴۲ سانتی متر
ارتفاع
۱۴۱ سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
۱۹۰ کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
۶.۵ کیلوگرم
اقلام همراه
پارو
پمپ باد
برچسب تعمیرات
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
طناب نجات
دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...