قایق بادی

قایق بادی 2 نفره بست وی مدل 61108

از {{model.count}}

bestway 61108 two person inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی 2 نفره تفریحی بست وی، یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین قایق بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات تابستانی در دریاچه ها و سد ها تولید شده است. این محصول دارای یک جفت پارو و یک پمپ پدالی کوچک بوده و از خصوصیت هایی همچون اهرم نگهدارنده پارو، دستگیره حمل و طناب نجات برخوردار است.

قایق بادی 2 نفره بست وی مدل BATTLE BOMBER، از سری قایق بادی تفریحی و ماهگیری عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی در آب های آرام مانند دریاچه ها و سد ها مورد استفاده قرار می گیرد. این قایق دارای اهرم نگهدارنده پارو به همراه طناب نجات بوده و برای حمل راحت در حالت باد شده از یک دستگیره پلاستیکی سرخود بهره می برد. یکی از مهم ترین ویژگی ها در طراحی بدنه، داشتن دو دریچه هوا برای راه اندازی بدنه اصلی می باشد. قسمت کف نیز به صورت مواج بادشو ساخته شده تا محلی نرم و راحت برای نشستن ایجاد کند. قسمت کف نیز توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود.

ابعاد قایق بادی 2 نفره تفریحی برابر با (طول: 188 سانتی متر، عرض: 98 سانتی متر) در حالت باد شده بوده و می تواند تا مقدار 120 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. البته این تحمل وزن ذکر شده در حالت استاندارد بوده از همین رو امکان تحمل وزن تا مقدار 140 کیلوگرم را نیز خواهد داشت. قایق بادی دو نفره بست وی ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که بدنه ای مقاوم در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب ایجاد کرده است.

متریالی با انعطاف بالا که در ابعاد کوچکتر جمع شده و دارای وزن بسته بندی 4.9 کیلوگرمی خواهد بود. البته در کنار قایق یک جفت پارو پلاستیکی و یک پمپ باد پدالی کوچک قرار داده شده که در وزن بسته بندی محاسبه شده است. برای خرید قایق بادی 2 نفره بست وی می توانید سفارش خود را به روش تلفنی و یا از طریق سایت نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۱۸۸ سانتی متر
عرض
۹۸ سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
۱۲۰ کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
۴.۹ کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
طناب نجات
پمپ باد
پارو
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
محل اتصال پارو
دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...