قایق بادی

قایق بادی 2 نفره اکسپلورر پرو 200 اینتکس مدل 58356

از {{model.count}}

intex 58356 explorer pro inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی 2 نفره اینتکس مدل اکسپلورر 200، از سری قایق بادی تفریحی برای سنین مختلف از جمله کودکان و نوجوانان بوده که جهت استفاده در آب های کم عمق و آرام توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این محصول دارای دو مدل با پمپ و پارو و بدون پمپ و پارو همراه بوده که این مدل فاقد لوازم جانبی ذکر شده می باشد. این قایق بادی دارای کف بادشو و مواج بوده و توسط کوچکترین پمپ باد لوازم بادی نیز قابل راه اندازی خواهد بود.

قایق بادی 2 نفره اینتکس مدل اکسپلورر پرو 200، یکی از مقرون به صرفه ترین و سبک ترین قایق بادی تفریحی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی در آب های آرام و کم عمق مورد استفاده قرار می گیرد. خانواده قایق بادی اکسپلورر معمولا برای سنین کودکان و نوجوانان استفاده شده اما از مدل های بزرگ مانند مدل 200 و 300 آن می توان برای سنین بزرگسال نیز استفاده نمود. طراحی و ساختار بدنه این محصول طبق تصاویر مشابه مدل های دیگر خود بوده و از کفی بادشو با ساختار مواج برخوردار می باشد تا محلی نرم و راحت برای نشستن ایجاد کند. بدنه اصلی دارای یک طناب نجات و دو اهرم مخصوص قرار گیری پارو بوده و برای حمل راحت قایق در حالت باد شده یک دستگیره در قسمت بیرونی آن تعبیه شده است.

ابعاد قایق بادی استخری اینتکس در حالت باد شده برابر با (طول: 196 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 33 سانتی متر) بوده که تمام قسمت های باد شده را شامل می شود. با توجه به این ابعاد و نوع کیفیت ساخت، تحمل وزن این محصول به 120 کیلوگرم بود که امکان استفاده برای حداکثر 3 کودک و یا یک نفر کودک و یک بزرگسال را فراهم خواهد ساخت. جنس و متریال بدنه آن از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه و ضخیم بوده که در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این نوع جنس بدنه امکان جمع شدن در ابعاد بسیار کوچکتر را داشته و با توجه به وزن 3.23 کیلوگرمی خود به راحتی در سفر های مختلف قابل حمل خواهد بود. برای خرید قایق بادی اینتکس 2 نفره اکسپلورر 200 می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی به نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

قایق بادی 2 نفره اکسپلورر پرو 200 محصولی از برند اینتکس می باشد، این قایق بادی مناسب برای استفاده در آب های کم عمق و ایمن می باشد، زیرا به دلیل نوع ساختار و طراحی که دارد مناسب برای استفاده در آب های عمیق نیست که در ادامه توضیحات تکمیلی را در مورد این قایق به شما میدهیم. قایق بادی یک محصول تفریحی ورزشی می باشد که با خرید قایق بادی می توانید در آب های پشت سد، دریا، دریاچه، رودخانه به ماهیگیری، قایقسواری و تفریح مشغول شوید. این تفریح بسیار لذت بخش می باشد و همچنین علاوه بر تفریح یک ورزش نیز محسوب می شود به همین سبب اینتکس یک سری قایق بادی با کاربرد های مختلف تولید کرده است که نسبت به تعداد نفرات و نیاز خود می توانید قایق بادی مناسب خود را خریداری کنید. این قایق بادی یکی از اولین و ابتدایی ترین مدل های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که در ادامه شرح توضیحات و نقد بررسی آن را خدمت شما اعلام میکنیم.


طراحی و ساخت قایق بادی دو نفره اکسپلورر پرو 200

طراحی و ساخت این قایق بادی همانند اکثر قایق بادی تفریحی می باشد، دارای دیواره های بادی و کف بادشو می باشد. این قایق بادی دارای دو عدد دریچه باد است که هر کدام به صورت مجزا نسبت به یک دیگر باد می شوند. همانطور که گفته شد این قایق بادی مناسب برای استفاده در داخل استخر می باشد، زیرا قایق بادی های ایمن دارای چندین دریچه باد مجزا هستند که در صورت آسیب دیدن یکی از آنها باد کل قایق تخلیه نشود. بر روی دیواره این محصول یک جقت بست نگهدارنده پارو قایق بادی تعبیه شده است که به ریتم پارو زدن شما کمک شایانی می کند و همچنین سر تا سر بدنه قایق بادی محلی برای نصب طناب نجات نیز تعبیه شده است. کف قایق توسط پرس چسبی به یک دیگر متصل شده است که توان بسیار بالایی دارد.


ابعاد قایق بادی 2 نفره اکسپلورر 200 پرو اینتکس

ابعاد این قایق بادی برابر است با 196 سانتی متر به طول، 102 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 33 سانتی متر دارد که مناسب برای استفاده دو نفر از این قایق بادی می باشد. ابعاد ذکر شده این محصول به صورت باد شده می باشد و بدون باد آن دارای وزنی بسیار کم و ابعاد کوچک است که به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید. وزن کلی این محصول برابر با 3200 گرم است که حمل و نقل آن را بسیار آسان کرده است.


متریال و جنس بدنه قایق بادی 2 نفره اینتکس مدل اکسپلورر 200

متریال و جنس بدنه در قایق بادی یکی از اساسی ترین قسمت های آن است زیرا تمامی ایمنی قایق بادی منوط به استفاده از متریال با کیفیت و با دوام است. اینتکس در ساخت این محصول از پی وی سی وینیل استفاده کرده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد وهمچنین در برابر فشار آب و تابش نور خورشید مقاومت بالایی از خودش نشان می دهد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد بو و ضد حساسیت است و همچنین در صورت بروز هر گونه آسیب قابلیت تعمیر مجدد را به شما میدهد. شایان ذکر است که این قایق بادی دارای تحمل وزنی برابر با 120 کیلوگرم می باشد که تحمل وزنی ایده آل برای قایق بادی دو نفره می باشد. البته اینتکس این محصول را برای کودکان و نوجوانان طراحی کرده است و یک نفر بزرگسال می تواند از آن استفاده کند.


اقلام همراه قایق بادی 2 نفره اکسپلورر پرو 200 اینتکس مدل 58356

اکسپلورر 200 پرو یکی از ارزان ترین قایق بادی های موجود در بازار می باشد، زیرا برای نوجوانان طراحی شده و همچنین قابلیت استفاده در آب های عمیق را ندارد اما یک موضوع دیگر نیز حائز اهمیت می باشد، آن هم اقلام همراه آن است، اینتکس برای صرفه جویی در هزینه در این محصول تنها برچسب تعمیرات و همچنین طناب نجات را قرار داده که برحسب نیاز می باشد، همانطور که گفته شد این محصول مناسب برای استفاده در داخل استخر می باشد پس نیازی به وجود پارو قایق بادی در بسته بندی نیست. اما می توایند پارو و یا پمپ باد را از فروشگاه مستر اینتکس خریداری کنید.


خرید قایق بادی 2 نفره اکسپلورر پرو مدل 58356

برای خرید و قیمت قایق بادی دو نفره اکسپلورر 200 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس در ایران اقدام کنید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند و همچنین فروشگاه قایق بادی مستر اینتکس مرکز تعمیرات محصولات بادی در ایران می باشد و تمامی محصولات بادی را با ضمانت تعمیر میکند. 

طول
196 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
120 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
3.2 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
طناب نجات
دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...