قایق بادی

قایق بادی 1 نفره اکسپلورر پرو 50 اینتکس مدل 58354

از {{model.count}}

intex 58354 explorer pro 100 inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی 1 نفره اکسپلورر پرو 50 اینتکس کوچکترین قایق بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی کودکان در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها تولید شده است. این محصول دارای طراحی کف بادشو و مواج بوده و از دستگیره متصل به بدنه برای حمل راحت در حالت باد شده بهره مند است. قایق بادی استخری اینتکس دارای طناب نجات بوده و در یک رنگ تولید شده است.

قایق بادی 1 نفره اینتکس مدل اکسپلورر پرو 50، کوچکترین قایق بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس در میان خانواده مدل های اکسپلورر و تمامی انواع قایق بادی اینتکس بوده که به منظور تفریحات آبی کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و ساختار بدنه دقیقا مشابه مدل های بزرگتر صورت گرفته و دارای کف بادشو با ساختار مواج می باشد از همین رو سطحی نرم و راحت برای نشستن ایجاد خواهد کرد. قایق بادی کودک اینتکس روی بدنه خود یک دستگیره حمل و یک طناب نجات تعبیه شده که از ویژگی های ظاهری آن محسوب می شود.

ابعاد قایق بادی ارزان اینتکس دارای ابعاد باد شده (طول: 137 سانتی متر، عرض: 85 سانتی متر، ارتفاع: 23 سانتی متر) بوده و از تحمل وزن 40 کیلوگرمی بهره مند است به همین دلیل بهترین گزینه برای تفریحات آبی کودکان بالای 3 سال خواهد بود. این قایق برای آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها استفاده شده بنابراین بهتر است در آب های عمیق و آزاد از این محصول برای فرزندان خود استفاده نکنید. جنس بدنه از پلاستیک PVC دولایه بوده که وزنی برابر 1 کیلوگرم خواهد داشت از همین رو با توجه به حجم کوچک آن در حالت جمع شده، با کمترین اشغال فضا در سفر قابل حمل خواهد بود. برای خرید قایق بادی استخری اکسپلورر 50 اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

طول
137 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
40 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
1 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
طناب نجات
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...