قایق بادی

قایق بادی یک نفره بست وی Kondor 1000 مدل 61078

از {{model.count}}

bestway 61078 kondor 1000 inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی یک نفره بست وی مدل Kondor 1000 از سبک ترین و کوچک ترین قایق بادی تولید شده توسط برند بست وی بوده که به همراه یک جفت پارو پلاستیکی توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. طراحی و ساختار بدنه به گونه ای بوده که نهایت تعادل را روی آب های کم عمق و آرام ایجاد می کند. قسمت کف به صورت بادشو بوده تا محلی راحت برای نشستن ایجاد کند. همچنین دو اهرم نگهدارنده پارو، طناب نجات و دستگیره حمل از دیگر خصوصیت های این قایق بادی ارزان محسوب می شود.

قایق بادی یک نفره بست وی مدل kondor 1000 سبک ترین و ارزان ترین قایق بادی تفریحی تولید شده برای استفاده در آب های آرام و کم عمق بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. طراحی و ساختار بدنه این قایق بادی مشابه مدل های بزرگتر خود بوده و تنها از نظر ابعاد و تحمل وزن متفاوت می باشد. از ویژگی های مهم در طراحی بدنه می توان به کف بادشو با دریچه هوای مجزا جهت دفع ضربه های وارد شده توسط فشار آب و ایجاد محلی راحت برای نشستن اشاره کرد. همچنین دو اهرم مخصوص نگهداری پارو و یک دستگیره حمل نیز روی بدنه تعبیه شده که از کاربردی ترین ابزار های متصل به بدنه به حساب می آید. این محصول برای استفاده های تفریحی در قسمت کم عمق آب و همچنین استفاده برای تفریحات کودکان در استخر ها گزینه بسیار کاربردی خواهد بود.

جنس بدنه و متریال ساخت قایق بادی 1 نفره بست وی از پللاستیک PVC دولایه با انعطاف پذیری بالا بوده که امکان جمع شدن در ابعاد بسیار کوچکتر را دارد به همین دلیل با کمترین اشغال فضا در مسافرت ها قابل استفاده خواهد بود. این متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت بسیار خوبی داشته از همین رو در صورت جلوگیری از برخورد اشیای تیز تا سال ها طول عمر خواهد داشت. ابعاد راه اندازی شده قایق بادی با پارو بست وی برابر با (طول: 155 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر) بوده که تمام قسمت های باد شده را در بر می گیرد. با توجه به ابعاد و نوع متریال تحمل وزن این کالا به 80 کیلوگرم رسیده که امکان استفاده برای تمامی بازه سنین را فراهم می سازد. همراه این کالا یک جفت پارو پلاستیکی و یک طناب نجات نیز به عنوان لوازم جانبی پر کاربرد قرار داده شده است. برای خرید قایق بادی یک نفره بست وی مدل کندر 1000 کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
155 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
80 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
2.9 کیلوگرم
اقلام همراه
یک جفت پارو پلاستیکی
برچسب تعمیرات
طناب نجات
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
دارای اهرم نگهدارنده پارو
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...