قایق بادی

قایق بادی یک نفره اکسپلورر پرو 100 اینتکس مدل 58355

از {{model.count}}

intex 58355 explorer 100 pro inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی یک نفره اکسپلورر پرو اینتکس مدل 100 یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین قایق بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی سنین کودکان و نوجوانان در آب های آرام و کم عمق استفاده می شود. قایق بادی تک نفره استخری اینتکس دارای کف بادشو و مواج به همراه طناب نجات و اهرم پارو می باشد.

قایق بادی یک نفره اینتکس مدل اکسپلورر 100 پرو، مدل بزرگ قایق بادی یک نفره استخری محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده است. این محصول در واقع با توجه به ابعاد راه اندازی شده (طول: 160 سانتی متر، عرض: 94 سانتی متر، ارتفاع: 29 سانتی متر) می تواند برای یک الی دو نفر در سنین کودکان و نوجوانان استفاده شود. تحمل وزن این محصول برابر با 80 کیلوگرم بوده که نسبت به مدل کوچکتر خود تحمل وزن دو برابر دارد. این محصول روی بدنه خود یک طناب نجات و دو اهرم مخصوص قرار گیری پارو داشته که بسیار کاربردی خواهد بود.

جنس بدنه قایق بادی اینتکس اکسپلورر 100 از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این نوع متریال در کنار ضخامت خوب خود دارای انعطاف بالایی بوده تا در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن باشد. این محصول وزن بسته بندی 2.5 کیلوگرمی داشته از همین رو جا به جایی آن آزاری برای افراد مصرف کنندگان نخواهد داشت. برای خرید قایق بادی یک نفره اینتکس مدل اکسپلورر 100 می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به صورت حضوری سفارش خود را ثبت کنید.

قایق بادی یک نفره اکسپلورر پرو 100 اینتکس مدل 58355 یکی از پرفروش ترین قایق بادی های موجود در بازار می باشد که توسط برند اینتکس تولید شده است که یک سری ویژگی های خاصی دارد که آن را به عنوان پرفروش ترین قایق بادی موجود در بازار یاد می کنیم. اینتکس قایق بادی های مختلفی را تولید و روانه بازار کرده است که به ترتیب از پایین ترین مدل، قایق بادی اکسپلورر، قایق بادی چلنجر، قایق بادی سی هاوک، قایق بادی اکسکروشن و مارینر که هر کدام از این قایق بادی ها در ظرفیت های مختلف تولید شده اند که این قایق بادی از مدل اکسپلورر پرو 100 یا همان یک نفره می باشد که ادامه به نقد و بررسی این قایق بادی می پردازیم، هر کدام از قایق بادی های که عنوان گردید دارای یک سری کاربرد های خاصی هستند و در مکان های مختلفی از آنها استفاده می شود. قایق بادی این روزها به عنوان یک تفریح شاد و مهیج برای عموم مردم محسوب می شود، با خرید قایق بادی می توانید در استخر، آب پشت سد، رودخانه، دریا و دریاچه به راحتی قایق سواری کنید.


طراحی و ساخت قایق بادی اکسپلورر پرو 100 اینتکس مدل 58355

طراحی و ساخت این قایق بادی همانند دیگر قایق بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، البته که این قایق بادی در دسته بندی تفریحی قرار می گیرد که در اکثر قایق بادی ها مدل های تفریحی همه به هم شباهت دارد. این قایق بادی دارای یک لایه باد شو دیواره ای دارد که و همچنین کف باد شو نیز می باشد که مقاومت بسیار در برابر فشار دارد اما به دلیل ساختار این قایق بادی مناسب برای استفاده در داخل استخر می باشد که در ادامه بحث در قسمت متریال بدنه بیشتر راجع به این موضوع اطلاعات به شما خواهیم داد. شایان ذکر است که این محصول دارای دو دریچه باد دارد که این ایمنی ایجاد شده آن را برای استفاده در داخل استخر های خانگی پیشنهاد می کند. بر روی بدنه قایق بادی، محلی برای قرار دادن پارو تعبیه شده است که به راحتی می توانید با آن پارو زدن خود را کنترل کنید.


ابعاد و تحمل وزن قایق بادی یک نفره اینتکس اکسپلورر 100 پرو

ابعاد این قایق بادی اینتکس برابر است با 160 سانتی متر به طول، 94 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 29 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استفاده کودکان از این قایق بادی می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول دارای تحمل وزنی برابر با 80 کیلوگرم می باشد که تحمل وزنی درست و ایده آل برای این محصول می باشد. وزن کلی قایق بادی 1 نفره اکسپلورر نیز برابر با 2500 گرم است که به راحتی می توانید آن را با خودتان حمل کنید. 


متریال و جنس بدنه قایق بادی یک نفره اکسپلورر پرو 100 اینتکس مدل 58355

اینتکس در تولید این محصول از بهترین مواد اولیه استفاده کرده است که تحمل وزن بسیار بالا، مناسب برای استفاده در جلوی نور خورشید می باشد. متریال به کار رفته در ساخت این قایق بادی یک نفره از پی وی سی می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالا و همچنین طول عمر زیادی دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول تنها در صورت برخورد شی تیز، آسیب میبیند که این آسیب ها تماما قابل حل و تعمیر است. 


اقلام همراه قایق بادی یک نفره اکسپلورر پرو 100 اینتکس مدل 58355

همانطور که میدانید این قایق بادی یکی از ارزان ترین قایق بادی موجود در بازار می باشد که اینتکس برای اینکه این قایق را به قیمت ارزان عرضه کند تنها در بسته بندی آن برچسب تعمیرات و همچنین طناب نجات قرار داده است. برای خرید سایر لوازم این محصول نیز پارو و پمپ باد می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اقدام به عمل آورید. 


خرید قایق بادی اینتکس از نمایندگی اینتکس

برای خرید و قیمت قایق بادی اینتکس یک نفره می توانید از فروشگاه اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
160 سانتی متر
عرض
94 سانتی متر
ارتفاع
29 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
80 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
2.5 کیلوگرم
اقلام همراه
طناب نجات
برچسب تعمیرات
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
محل قرارگیری پارو
دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...