قایق بادی

قایق بادی کودک بست وی مدل 91003

از {{model.count}}

bestway 91003 baby inflatable boat

تعداد
نوع
803,000
605,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی کودک بست وی، کوچکترین قایق بادی تفریحی تولید شده برای تفریحات آبی در استخر ها بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. از ویژگی های این محصول می توان به کف بادشو و مواج، طناب مخصوص حرکت روی آب و امکان استفاده برای سنین 3 الی 6 سال اشاره کرد.

قایق بادی کودک بست وی با طرح میکی ماوس، سبک ترین و کوچک ترین قایق بادی تفریحی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای سنین 3 الی 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای طراحی بدنه مشابه با انواع قایق بادی بزرگسال بوده با این تفاوت که از متریال PVC به صورت تک لایه استفاده شده از همین رو وزن و حجم بسیار کمی در حالت جمع شده خواهد داشت. ابعاد آن برابر با (طول: 102 سانتی متر، عرض: 69 سانتی متر) بوده و تا مقدار 45 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 500 گرمی عرضه می شود.

جنس و متریال استفاده شده برای تولید این قایق بادی ارزان از PVC وینیل بوده که متریالی سبک محسوب می شود. این نوع جنس بدنه قابلیت تعمیر داشته تا از حالت یک بار مصرف بودن خارج شود. این کالا توسط انواع پمپ باد کوچک مخصوص محصولات بادی در کوتاه ترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود. گفتنی است که از این قایق کودک می توانید در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها استفاده نمایید. برای خرید قایق بادی کودک بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
۱۰۲ سانتی متر
عرض
۶۹ سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
۴۵ کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
۵۰۰ گرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
طناب برای حمل
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...