قایق بادی

قایق بادی کایاک 3 نفره بست وی مدل 65132

از {{model.count}}

bestway 65132 three person inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی کایاک 3 نفره بست وی مدل 65132 یک قایق بادی حرفه و قایق بادی ورزشی می باشد که از سری تولیدات bestway بوده و دارای کیفیت بدنه بسیار مناسبی می باشد. این قایق دارای ظرفیت 3 نفره بوده و از تحمل وزن 250 کیلوگرم برخوردار است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

قایق بادی کایاک 3 نفره بست وی مدل 65132 محصولی جذاب و بسیار زییا از سری محصولات بادی شرکت bestway می باشد که در سال 2020 تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شده است. این قایق مناسب استفاده ورزشی و حرفه ای می باشد که از ان می توان درون تمامی مکان های آبی استفاده نمود. این قایق از نوع کایاک بوده و از کیفیت ساخت بسیار زیبایی برخوردار می باشد. رنگ بدنه آن ترکیبی از رنگ های نارنجی و طوسی می باشد.

درون آن نیز سه عدد صندلی به صورت ردیفی تعبیه شده است که این صندلی ها از راحتی بالایی برخوردار بوده و قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه آن نیز به صورت مواج طراحی گردیده است. مواج بودن سطح این صندلی باعث ضد تعریق شدن آن شده و از عرق کردن بدن به هنگام پارو زدن جلوگیری می کند. درون بسته بندی این قایق بادی 3 نفره کایاک دو عدد پارو قرار داده شده است که جنس این پارو ها از فایبرگلاس بوده و دارای استحکام بسیار بالایی می باشند. علاوه بر پارو، یک عدد پمپ باد دستی و یک عدد طناب نجات نیز قرار داده شده است.

ابعاد این قایق تشکیل شده است از طول: 381 سانتی متر و عرض: 100 سانتی متر. تحمل وزن آن نیز 250 کیلوگرم می باشد که به راحتی می تواند وزن 3 نفر را تحمل کند. از این محصول می توان درون رودخانه های و دریاچه ها برای تفریحات آبی، ورزش و ... استفاده نمود. شما می توانید این قایق بادی 3 نفره را از فروشگاه مستر اینتکس خریداری نموده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قایق بادی کایاک 3 نفره بست وی مدل 65132 از سری قایق بادی های ساخته شده توسط بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح انواع محصولات بادی است که سبد محصولات خود قایق بادی نیز قرار داده است، قایق بادی ها در مدل های مختلفی ساخته شده است که یکی از آنها مدل کایاکی می باشد. کایاک قایق بادی حرفه ای است که مناسب برای ورزش حرفه ای قایق سواری می باشد. قایق سواران از این قایق برای انجام تمرین و مسابقات خاص استفاده میکنند. البته کاربرد عمومی و تفریحی دارد که در ادامه راجع به این قایق بادی توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه میدهیم. بست وی یک سری قایق بادی ساده با طراحی عمومی وارد بازار کرده است که مناسب برای استفاده در استخر، دریاچه، دریا، آب پشت سد می باشد اما قایق کایاک مناسب برای استفاده در آب های خروشان نیز است.


ساختار قایق بادی کایاک 3 نفره بست وی

ساختار کلی این قایق بادی با قایق بادی های معمولی کاملا متفاوت است، این قایق بادی دارای طراحی آیرودینامیک است که آب را به سرعت می شکافد و سریع تر در داخل آب حرکت میکند. این قایق بادی به دلیل طراحی کایاک شکل خود ابعادی بسیار کوچکتر نسبت به قایق بادی معمولی دارد و کشیده تر از قایق بادی معمولی است. قایق بادی سه نفره کایاک دارای سه دریچه باد شو، یک عدد در کف، دو عدد در بدنه اصلی قایق بادی که ایمنی آن را به صورت چشم گیری افزایش میدهد. همانطور که گفته شد کف قایق دارای لایه باد شو است که راحتی خاصی را برای شما به ارمغان می آورد. در قسمت جلو و انتهای قایق بادی دو عدد فضا برای قرار دادن لوازم خود قرار داده شده است که روی آن با روکشی پوشانیده شده است. بر روی این محصول سه عدد صندلی بادی قرار گرفته شده است که می توانید آن را در صورت عدم نیاز بر دارید و از فضای کلی این محصول استفاده کنید. بست وی در طراحی رنگ این محصول از ترکیب نارنجی و طوسی استفاده کرده است که جذابیت این محصول را دو چندان میکند.


ابعاد کلی قایق بادی کایاک بست وی مدل 65132

همانطور که گفته شد این نوع قایق بادی دارای وجه تمایز نسبت به مدل های دیگر قایق بادی است آن هم ابعاد است. ابعاد کلی این قایق بادی برابر است با 381 سانتی متر به طول، 100 سانتی متر به عرض و ارتفاع 40 سانتی متر، با توجه به ابعاد این محصول متوجه شدیم که طول این قایق بادی بسیار بیشتر از عرض آن است آنهم بخاطر سرعت بالایی قایق بادی و همچنین حفظ تعادل بیشتر در آب های خروشان می باشد. اگر در داخل این قایق بنشینید به صورت کامل عرض قایق پر می شود و کنترل قایق به مراتب راحتتر می شود. این یکی از مزیت های قایق بادی کایاک است که با پارو زدن کمتر هم به سرعت بالایی دست پیدا می کند. قایق بادی تفریحی دارای عرض بیشتر و طول کمتر نسبت به این قایق بادی کایاکی بست وی می باشد که یکی از تفاوت های اصلی این قایق است.


متریال قایق بادی کایاک بست وی مدل 65132

در ساخت این قایق بادی از پی وی سی سه لایه استفاده شده است که کیفیت ساخت و طول عمر بالایی از خودش نشان میدهد. متریال به کار رفته در ساخت این محصول در برابر فشار، ضربه بسیار مقاوم است و همچنین در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل تعیمر است. صندلی های این قایق بادی نیز از پی وی سی ساخته شده است که آن هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، متریالی که بست وی در این قایق بادی استفاده کرده است به مراتب دارای کیفیت و ضخامت بالاتر نسبت به قایق بادی تفریحی می باشد. با توجه به متریال به کار رفته در ساخت این قایق بادی کایاک سه نفره بست وی تحمل وزنی برابر با 380 کیلوگرم دارد که وزنی ایده آل برای این مدل قایق است. وزن کلی قایق بادی کایاک نیز برابر با 19 کیلوگرم می باشد که به راحتی می توانید آن را حمل کنید.


اقلام همراه قایق بادی 3 نفره بست وی مدل 65132

بست وی در بسته بندی این قایق بادی یک سری لوازم جانبی و مهم قرار داده است که در صورت نبود آنها استفاده از قایق بادی بسیار سخت و دشوار خواهد شد.به همراه این قایق بادی سه عدد صندلی بادی یک نفره قرار گرفته شده است و همچنین یه عدد کمربند که از پشت صندلی را مهار میکند و همچنین در داخل بسته بندی این محصول یک عدد پمپ باد دستی سایز متوسط و همچنین یک جفت پارو کایاکی قرار گرفته شده است که از جنس آلومینیوم ساخته شده است، گفتنی است که در کنار این لوازم طناب نجات نیز قرار گرفته شده است که در هنگام استفاده از قایق بادی باید آن را نیز به قایقتان متصل کنید. با توجه به اقلام همراه شما تنها نیازمند خرید جلیقه نجات در زمان استفاده از قایق بادی هستید.


خرید قایق بادی کایاک 3 نفره بست وی مدل 65132

برای خرید قایق بادی بست وی و یا استعلام قیمت قایق بادی کایاک سه نفره بست وی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. مستر اینتکس عرضه کننده انواع قایق بادی و محصولات بادی است که محصولات خود را به سه روش تلفنی، اینترنتی و حضوری بفروش می رساند. مستر اینتکس مرکز تعمیرات محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران می باشد و تمامی محصولات این دو برند را با ضمانت تعمیر میکند.

طول
۳۸۱ سانتی متر
عرض
۱۰۰ سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
۲۵۰ کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
۱۹ کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
دارای پاروی آلومینیومی
دارای طناب نجات
دارای پمپ باد
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
تکیه گاه بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...