قایق بادی

قایق بادی کایاک 2 نفره بست وی مدل 65131

از {{model.count}}

bestway 65131 two person inflatable rafting boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی کایاک 2 نفره بست وی مدل 65131 یک قایق ورزشی و قایق بادی حرفه ای می باشد که برای قایقرانی و قایق سواری های حرفه طراحی گردیده است. این محصول تولید شده از وینیل بوده و درون بسته بندی خود دارای اقلامی همچون پارو، پمپ باد و طناب نجات می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تر این محصول را مطالعه بفرمایید.

قایق بادی کایاک 2 نفره بست وی مدل 65131 از سری قایق بادی ورزشی های تولید شده توسط کمپانی Bestway می باشد که در سال 2020 تولید و در بازار عرضه شده است. این محصول مناسب استفاده های حرفه ای درون رودخانه ها بوده که از ظرفیت 2 نفره برخوردار می باشد. همانطور که از نام این محصول پیداست، این قایق از سری قایق های کایاک بوده که برای قایقرانی حرفه ای و قایق سواری ورزشی از ان استفاده می شود. درون این قایق دو عدد صندلی به همراه تکیه گاه تعبیه شده است که این صندلی ها به صورت تکیه گاه دار بوده بسیار راحت می باشند. سطح نشیمنگاه و تکیه گاه این صندلی ها نیز به صورت مواج طراحی گردیده است که این قابلیت سبب ضد تعریق شدن آن شده و از عرق کردن بدن جلوگیری می نماید.

درون بسته بندی این قایق بادی دو نفره، یک عدد پمپ باد دستی، دو عدد پارو و یک عدد طناب نجات قرار داده شده است. جنس پاروی این محصول تولید شده از فایبرگلاس بوده که از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد. همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید این قایق بادی ارزان دارای رنگ بدنه آبی، طوسی و مشکی می باشد که از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. جنس بدنه آن از وینیل تولید شده که از ضخامت بالایی برخوردار بوده و تحت هیچ شرایطی دچار تغییر حالت و یا تغییر رنگ در مقابل تابش مستقیم خورشید نخواهد شد. ابعاد قایق بادی کایاک دو نفره تشکیل شده از طول: 331 سانتی متر و عرض: 88 سانتی متر می باشد.

وزن بسته بندی این محصول نیز 14 کیلوگرم بوده که قابلیت حمل آسان و راحت را به همراه دارد. شما می توانید برای خرید قایق بادی و مشاهده انواع قایق بادی ارزان به وبسایت مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای دریافت مشاوره در مورد خرید محصولات بادی با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قایق بادی کایاک 2 نفره بست وی مدل هیدرو فورث، یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین قایق بادی تولید شده توسط برند بست وی بوده که به همراه یک جفت پارو و یک پمپ باد به وسیله فروشگاه اینتکس عرضه می شود. همانطور که می دانید قایق بادی سری کایاک بهترین گزینه برای تفریحات ورزشی آبی در فصول عادی و گرمای سال بوده و دارای ظرفیت یک نفره نیز می باشد تا دو انتخاب متفاوت را بر اساس نیاز خود داشته باشید. این نوع قایق بادی که با مدل های موجود دیگر از نظر طراحی متفاوت بوده تنها برای مسابقه های آبی در اوقات فراغت کاربرد خواهد داشت. در ادامه این مطلب به بررسی و شرح بیشتر این محصول خواهیم پرداخت تا آشنایی لازم را جهت خرید قایق کایاک بادی داشته باشید.

قایق بادی کایاک دو نفره

طراحی و ساخت قایق بادی کایاک

طراحی و ساختار بدنه قایق بادی دو نفره کایاک بست وی کاملا مشابه با مدل های فایبرگلاس حرفه ای بوده از همین رو دارای ثبات و تعادل بسیار خوبی روی آب های مختلف از جمله آب های خروشان رودخانه ها خواهد داشت. بدنه ای که توسط چند دریچه هوا راه اندازی شده از همین رو ایمنی لازم را افزایش می دهد. دو نشیمنگاه بادی مجزا که توسط بند مخصوص روی بدنه اصلی متصل شده نیز به صورت مجزا قابل راه اندازی می باشند. در دو قسمت انتهایی بدنه دو محفظه توری تعبیه شده که می توانید از این قسمت برای نگهداری لوازم کاربردی و مورد نیاز خود استفاده نمایید. همانطور که می دانید دو پارو آلومینیومی با باله های پلاستیکی بسیار مقاوم همراه این قایق قرار داده شده که امکان جدا شدن دسته های آن برای جایگیری کمتر در زمان حمل فراهم می باشد. همچنین یک پمپ باد دستی نیز در نظر گرفته شده که نه تنها این قایق بلکه امکان راه اندازی تمامی محصولات بادی را خواهد داشت.

قایق کایاک دو نفره بادی

جنس و متریال قایق بادی کایاک

جنس و متریال ساخت قایق بادی مسابقه ای دو نفره بست وی از پلاستیک پی وی سی وینیل با دوام می باشد. این متریال دارای ضهامت سه لایه بوده تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. البته نه تنها متریال این قایق بلکه جنس بدنه به کار برده شده در تمامی محصولات بادی قابلیت تعمیر را داشته در نتیجه نگرانی بابت یک بار مصرف بودن آنها نخواهد بود. در صورت استفاده صحیح و جلوگیری کردن از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه، طول عمر این محصول نیز افزایش پیدا خواهد کرد. دقت داشته باشید که در زمان حمل قایق در حالت باد شده آن را روی زمین سر ندهید تا سنگ ریز های موجود در زمین باعث پارپی بدنه اصلی و درز ها نشود.

ابعاد، وزن و تحمل وزن قایق بادی کایاک

ابعاد راه اندازی شده قایق بادی دریاچه کایاک برابر با (طول: 331 سانتی متر، عرض: 88 سانتی متر) بوده که می تواند تا مقدار 180 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد از همین رو خیال مصرف کنندگان در سنین مختلف راحت خواهد بود. البته دقت داشته باشید که هر چقدر باد بدنه را افزایش دهید به دلیل فشار بیشتر روی درز ها از مقدار تحمل وزن کاسته خواهد شد. وزن این محصول نیز به 14 کیلوگرم رسیده که در یک پکیج بسته بندی و عرضه می شود.

صندلی قایق بادی کایاک دو نفره

پارو قایق بادی کایاک دو نفره

پمپ باد قایق بادی کایاک دو نفره

جمع بندی

قایق بادی دو نفره کایاک یکی از با کیفیت ترین مدل های تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که امکان استفاده در آب دریا، دریاچه، سد و رودخانه را فراهم می سازد. برای خرید قایق بادی کایاک دو نفره می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۳۳۱ سانتی متر
عرض
۸۸ سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
۱۸۰ کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
۱4 کیلوگرم
اقلام همراه
دارای پاروی دوطرفه
طناب نجات
برچسب تعمیرات
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
دارای تکیه گاه بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...