قایق بادی

قایق بادی کایاک 1 نفره بست وی مدل 65115

از {{model.count}}

bestway 65115 one person inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی کایاک 1 نفره بست وی یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین قایق بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در آب های آرام و خروشان تولید شده است. این محصول برای استفاده سنین بزرگسال مناسب بوده و از یک پارو مخصوص کایاک از نوع آلومینیومی و یک پمپ باد دستی قوی برخوردار است.

قایق بادی کایاک با ظرفیت 1 نفره یکی از با کیفیت ترین و جدید ترین قایق بادی ورزشی و مسابقه ای عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای استفاده در دریاچه ها، سد ها، رودخانه و حتی دریا مناسب خواهد بود. این محصول دارای طراحی و ساختار بسیار حرفه ای و مشابه مدل های فایبرگلاس بوده و از یک صندلی پشتی دار بادشو با قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی بهره می برد. همانطور که در تصاویر قابل مشاهده بوده در قسمت جلو و عقب بدنه فضای خالی تعبیه شده که یک برای قرار گیری پا و دیگری برای قرار گیری لوازم کابردی مناسب خواهد بود. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به طناب نجات و حمل و همچنین داشتن یک پارو آلومینیومی قابل تنظیم و یک پمپ باد دستی اشاره نمود.

قایق بادی 1 نفره کایاک بست وی دارای ابعاد باز شده (طول: 275 سانتی متر، عرض: 81 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین بزرگسال خواهد بود. با توجه به این ابعاد مقدار تحمل وزن این کالا به  100 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده کیفیت ساخت بالای این قایق می باشد. متریال ساخت از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه و ضخیم بوده که در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب بسیار مقاوم خواهد بود. این نوع جنس بدنه انعطاف بالایی داشته به همین دلیل در ابعاد کوچکی قابل جمع شدن خواهد بود. برای خرید قایق بادی یک نفره کایاک بست وی می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی کالای خود را از نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

طول
275 سانتی متر
عرض
81 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
100 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
10 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
طناب نجات
پمپ باد
پاروی دو طرفه
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
دارای تکیه گاه بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...