قایق بادی

قایق بادی کایاک یک نفره اکسکروشن پرو مدل 68303

از {{model.count}}

intex boat excursion pro inflatable 1 person model 68303

تعداد
نوع
21,500,000
19,200,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قیمت قایق بادی یک نفره اینتکس مدل کایاک اکسکشروشن پرو k1 به همراه پارو، پمپ باد، زیرپایی، برچسب تعمیرات و نگهدارنده موبایل و دوربین، از سری قایق بادی حرفه ای مناسب برای ورزش های آبی در نمایندگی اینتکس مستر اینتکس.

قایق بادی کایاک 1 نفره اینتکس مدل اکسکروشن k1 یکی از حرفه ای ترین قایق بادی کایاک ساخته شده می باشد، این قایق بادی مناسب برای استفاده در انواع آب های خروشان، رودخانه ها، آب های پشت سد می باشد، اینتکس از تولیدکنندگان انواع لوازم بادی می باشد که از همین رو انواع مختلف قایق بادی برای کاربردهای خاصی تولید کرده است که در دسته بندی قایق بادی می توانید تمامی قایق بادی های تولید شده توسط این برند را با اطلاعات دقیق مطالعه کنید. این محصول دارای ساختاری حرفه ای مناسب برای ورزش های آبی می باشد. جنس بدنه ی این قایق بادی از پی وی سی ضخیم ساخته شده است که در برابر آسیب دیدگی مقاومت بسیار بالایی از خودش نشان میدهد.

 در بسته بندی این محصول یک عدد پارو کایاک که قابلیت تنظیم و جدا شدن برای استفاده در آب های کم عمق و عمیق را دارند که این پاروی قایق بادی از جنس آلومینیوم ساخته شده است، 1 عدد زیرپایی برای راحتی بهتر که از پلاستیک مقاوم ساخته شده است و همچنین دو عدد نگهدارنده لنسر ماهیگیری نیز تعبیه شده است که بر روی قایق بادی نصب می شود. 1 عدد دستگیره برای ایجاد تعادل بهتر در هنگام قایق سواری، طناب نجات، کیف حمل، صندلی بادی، کمربند نگهدارنده صندلی، برچسب تعمیرات محصولات بادی و یک عدد پمپ باد مخصوص محصولات اینتکس قرار گرفته شده اند که این پکیج را کامل کرده است.

البته شایان ذکر است که این قایق بادی نسبت به بقیه قایق بادی کایاک ساخته شده توسط برند اینتکس دارای یک خصیصه ی مهم می باشد آن ها قرار دادن گوشی تلفن همراه یا دوربین فیلم برداری به همراه هولدر بر روی بدنه ی قایق بادی می باشد که با استفاده از این خصیصه می توانید از لحظات خود فیلم برداری و یا با استفاده از گوشی تلفن همراه در رودخانه های بزرگ مسیر و یا دریاچه ها مسیر یابی کنید. دستگیره نگهدارنده و زیرپایی این محصول به قابلیت تنظیم دارند که با استفاده از آن می توانید نسبت به قد خودتان این دو را تنظیم کنید. در قسمت جلویی و انتهای این قایق بادی نیز می توانید وسایل و بار خود را نیز قرار دهید که دارای یک پوشش پی وی سی می باشد.

 در ساخت این قایق بادی از دو رنگ نارنجی و طوسی استفاده شده است که جذابیت این محصول را دو چندان کرده است. با توجه به ساختار کایاک k1 سرعت شکاف این محصول بسیار بالاتر از بقیه قایق بادی های ساخته شده توسط اینتکس می باشد. ابعاد اکسکروشن k1 برابر است با 305 سانتی متر به طول، 91 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 46 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای قایق بادی کایاک می باشد و همچنین تحمل وزنی برابر با 100 کیلوگرم دارد. برای خرید قایق بادی اینتکس و یا استعلام قیمت قایق بادی می توانید از نمایندگی اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید، فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
305 سانتی متر
عرض
91 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی
تحمل وزن
حداکثر 100 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
17 کیلوگرم
اقلام همراه
پارو کایاک
زیرپایی
صندلی بادی
پمپ باد
نگهدارنده موبایل و دوربین
طناب نجات
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...