قایق بادی

قایق بادی کایاک دو نفره بست وی مدل 65052

از {{model.count}}

bestway 65052 two person inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی کایاک دو نفره بست وی مدل 65052 از سری محصولات بادی تولید شده توسط bestway می باشد که این قایق از نوع قایق بادی های کایاک و قایق بادی ورزشی به شمار رفته و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این قایق بادی ارزان تولید شده از وینیل است. از اقلام همراه آن می توان پارو، طناب نجات، پمپ باد و ... را نام برد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تر این محصول را مشاهده بنمایید.

قایق بادی کایاک دو نفره بست وی مدل 65052 یکی دیگر از چندین مدل قایق بادی های تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که اخیرا تولید و روانه بازار گردیده است. این قایق بادی از طراحی بسیار زیبا و جذابی برخوردار بوده و به علاوه کیفیت بسیار خوبی که در ساخت دارد توانسته است تا توجه افراد زیادی را در دنیا به خود جلب کرده و به یکی از محصولات بادی پر فروش این شرکت تبدیل شود. این قایق بادی از نوع کایاک بوده و از تولیدات موفق شرکت بست وی به شمار می رود.

طراحی بدنه آن نیز به این صورت است که دارای ظرفیت دو نفره می باشد. قسمت داخلی قایق به رنگ مشکی و قسمت خارجی آن نیز به رنگ آبی طراحی شده است. در کناره های این محصول محلی جهت قرار گیری پارو ها تعبیه شده است که عمل حمل و جابجایی پارو به همراه قایق را بسیار آسان می کند. در لبه های این محصول نیز دستگیره هایی قرار داده شده است تا بتوان به راحتی قایق را درون خشکی حمل و جابجا نمود. از اقلام همراه این محصول می توان به دو عدد پارو، پمپ باد، طناب نجات و ... اشاره کرد.

جنس بدنه این قایق ورزشی کایاک از وینیل می باشد. این متریال دارای دوام بسیار خوبی بوده و از مقاومت بالایی در مقابل اجسام سخت درون رودخانه برخوردار می باشد. درون این قایق دو عدد صندلی به همراه تکیه گاه نیز تعبیه گردیده است که عمل پارو زدن را بسیار آسان می کند. تحمل وزن این محصول نیز 200 کیلوگرم می باشد و به خوبی وزن دو نفر را تحمل می نماید.

این قایق بادی ارزان دارای ابعادی از جمله  طول: 330 سانتی متر و عرض: 94 سانتی متر است. وزن بسته بندی آن نیز 16 کیلوگرم و ابعاد بسته بندی آن 75×24×63 سانتی متر می باشد. شما می توانید برای خرید قایق بادی و یا اطلاع از قیمت قایق بادی به وبسایت فروشگاه محصولات بادی اینتکس مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

قایق بادی کایاک دو نفره بست وی مدل 65052 از سری قایق بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح انواع محصولات بادی است که در سبد محصولات خود، استخر بادی، تخت بادی، قایق بادی، وان بادی و .... را قرار داده است که به صورت حرفه ای در زمینه تولید قایق بادی عمل می کند. قایق بادی یک محصول تفریحی و ورزشی است که در صورت خریداری آن می توانید در آب های پشت سد، رودخانه، دریا و دریاچه و همچنین برکه استفاده کنید. البته قایق بادی دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از این قایق بادی ها دارای کاربرد و زمینه استفاده خاص هستند. قایق بادی به صورت عمده در دو نوع طراحی شده اند قایق بادی تفریحی و ورزشی که در ادامه در مورد این دو مورد به صورت کامل توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه میدهیم. مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی می باشد که تمامی محصولات این دو برند را با اطلاعات کامل در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید خریدی مطمئن را تجربه کنید.


طراحی و ساخت قایق بادی کایاک دو نفره بست وی مدل 65052

 قایق بادی یک محصول بسیار پر کاربرد است از این محصول می توانید برای تفریح در آب های پشت سد، دریا و دریاچه استفاده کنید و البته برای ماهگیری و همچنین برای ورزش نیز مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که گفته شد قایق بادی ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام در سبک و کلاس خاصی ساخته شده اند ولی عمدتا قایق بادی ها در دو دسته بندی قایق بادی تفریحی و قایق بادی کایاک هستند که قایق بادی تفریحی دارای ابعاد بزرگتر و همچنین وزنی بیشتر است و قایق بادی کایاک دارای وزنی کمتر با ابعاد کوچک تر است، قایق بادی تفریحی گنجایش و ظرفیت نفرات بالاتری دارد ولی قایق بادی کایاک نهایتا 2 نفره می باشد و مناسب برای ورزش هستند.

این قایق بادی به صورت کایاکی طراحی شده است که دارای ابعاد کوچکتر نسبت به قایق بادی تفریحی است و به گونه ای طراحی شده است که به سرعت بسیار بالایی در هنگام پارو زدن می رسد و همچنین قدرت شکاف بالایی دارد. بست وی در این قایق بادی کایاک دو عدد صندلی جداشونده قرار داده است که می توانید در صورت عدم نیاز آنها را از قایق بادی خود جدا کنید. این قایق بادی کایاکی دو نفره بست وی دارای دو قسمت باد شو کناری یا همان بدنه است که ایمنی قایق بادی را افزایش میدهد و همچنین کف قایق بادی نیز دارای طراحی باد شو نیز می باشد. بر روی بدنه قایق بادی یک جفت بست برای نگهداری پارو قرار داده شده است و همچنین در کف قایق بادی دو عدد باله قرار داده شده است که از این طریق سرعت قایق بالاتر و همچنین جهت دهی آن راحت تر می شود. 


متریال و جنس بدنه قایق بادی دو نفره کایاک بست وی

بست وی در تولید این قایق بادی از بهترین متریال استفاده کرده است که ایمنی سرنشینان قایق بادی را به صورت کامل فراهم می کند. متریال به کار رفته در ساخت این محصول از پی وی سی سه لایه می باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار بالا می باشد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول دارای مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و ضربه می باشد و همچنین قابلیت تعمیر مجدد دارد. با توجه به اینکه هر دیواره دارای یک دریچه باد شو است ایمنی این محصول بسیار بالا رفته است در صورت آسیب دیدگی یکی از این دیواره های قایق بادی باد این قایق بادی به صورت کامل خالی نمی شود و باد دیوراه و کف قایق بادی حفظ می شود. صندلی های قایق بادی از جنس پارچه همراه فوم است که نرم خاصی را برای شما به ارمغان می آورد. 


ابعاد قایق بادی کایاک دو نفره بست وی مدل 65052

قایق بادی های کایاک دارای ابعاد بسیار کوچکتر نسبت به قایق بادی تفریحی می باشد که ابعاد این قایق بادی کایاکی دو نفره نیز برابر است با 330 سانتی متر به طول، 94 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 35 سانتی متر دارد که قابل استفاده در آب های خروشان نیز می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده کنترل این قایق بادی در تند آب ها بسیار ساده و راحت می باشد، به دلیل ابعاد کوچک این محصول در صورت پارو زدن دو نفر این قایق بادی به سرعت بسیار بالایی می رسد و با توجه به طراحی آیرودینامیکی آن کنترل آن بسیار آسان می شود. این قایق بادی مناسب برای استفاده دو نفر می باشد و همچنین دارای تحمل وزنی برابر با 200 کیلوگرم دارد که وزنی ایده آل برای قایق بادی می باشد. وزن کلی این قایق بادی نیز برابر با 16 کیلوگرم است که جا به جایی این قایق بادی را بسیار ساده و آسان کرده است. بسته بندی این محصول بسیار کم حجم است که آن را میتوانید در دست و یا در صندوق عقب هر خودرویی قرار دهید. 


اقلام همراه قایق بادی کایاک بست وی مدل 65052

بست وی در بسته بندی این قایق بادی یک سری لوازم قرار داده است که بسیار کاربردی و مهم هستند و در صورت نبود آنها قایق سورای بسیار سخت می شود. این اقلام عبارت اند از، پارو کایاک آلومینیومی، طناب نجات، صندلی، برچسب تعمیرات، ساک حمل و پمپ باد. این اقلام بسیار مهم و ضروری برای قایق بادی هستند، پارو کایاک آلومینیومی آن یک جفت می باشد که هر سرنشین می تواند به صورت جداگانه پارو بزند. طناب نجات این محصول به صورت کامل دور قایق بادی را نیز میگیرد و در هنگام استفاده قایق بادی حتما باید آن را بر روی قایق نصب کنید. در قسمت جلویی این قایق بادی یک قسمتی برای نگهداری وسایل قرار داده شده است که از طریق پارچه ضد آب پوشانده می شود. 


خرید قایق بادی کایاک دو نفره بست وی مدل 65052

برای خرید قایق بادی کایاک دو نفره می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. نمایندگی اینتکس مستر اینتکس به سه روش تلفنی، حضوری و اینترنتی ثبت سفارش انجام میدهد و همچین سفارشات خود را به سراسر کشور ارسال میکند. 

طول
۳۳۰ سانتی متر
عرض
۹۴ سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
۲۰۰ کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
۱۶ کیلوگرم
اقلام همراه
دو عدد پاروی آلومینیومی
طناب نجات
ساک حمل
برچسب تعمیرات
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
تکیه گاه بادی
موج شکن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...