قایق بادی

قایق بادی کایاک اکسپلورر K2 مدل 68307

از {{model.count}}

intex 68307 explorer k2 inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی کایاک اکسپلورر 2 نفره K2 مدل 68307 قایق کایاک حرفه ای که قابل استفاده برای ورزش های آبی می باشد، قایق بادی 2 نفره کایاک اینتکس دارای پارو، پمپ باد، طناب نجات و صندلی بادی، تحمل وزن 160 کیلوگرم ساخته شده از پی وی سی در نمایندگی محصولات بادی اینتکس

قایق بادی اینتکس 2 نفره کایاک اکسپلورر K2 مدل 68307 از سری قایق بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد اینتکس از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که در تولید قایق بادی توانسته محصولات با کیفیتی را روانه بازار کند. قایق بادی اینتکس در چندین مدل ساخته شده اند که عبارت اند از: قایق بادی اکسپلورر، قایق بادی چلنجر، قایق بادی سی هاوک، قایق بادی اکسکروشن، قایق بادی مارینر، قایق بادی جیمینی، قایق بادی کایاک اکسپلورر، قایق بادی کایاک چنلنجر و قایق بادی کایاک اکسکروشن، که هر کدام از این قایق بادی ها در کلاس های مختلف برای کاربردهای مختلف ساخته شده اند.

ساختار این قایق بادی به صورت کایاک می باشد که مناسب برای ورزش های آبی می باشد و به گونه ای طراحی شده است که سرعت قایق بادی را به صورت چشم گیری افزایش میدهد. این کوله پشتی از جنس پی وی سی با ضخامت 0.75 میلی متر ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خودش نشان میدهد. این قایق بادی مناسب برای دو نفر می باشد بر روی کف این قایق بادی کایاک دو عدد صندلی بادی قرار گرفته شده است که راحتی را برای شما به ارمغان می آورد تحمل وزن این قایق بادی 160 کیلوگرم می باشد. ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول نیز برابر است با 51 سانتی متر به ارتفاع، 91 سانتی متر به عرض و طولی برابر با 312 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای قایق بادی کایاک می باشد. به همراه این محصول دو عدد پارو کایاک، برچسب تعمیرات، پمپ باد، طناب نجات و کمربند صندلی قرار گرفته شده است.

به دلیل ساختار این محصول و رعایت استاندارد های قایق بادی ایمنی محصول بسیار بالا رفته است و البته وجود چندین محفظه باد شو بر روی این قایق بادی امنیت و ایمنی آن را نیز افزایش داده است. وزن بسته بندی این قایق بادی برابر با 17 کیلوگرم می باشد. برای افزایش طول عمر قایق بادی کایاک اینتکس بهتر است که از استفاده در آب های شور، دریاچه نمک، آب های حاوی روغن پرهیز کنید. برای خرید قایق بادی اینتکس مدل کایاک 2 نفره می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند و همچنین لوازم یدکی قایق بادی و همچنین جلیقه نجات را نیز در انواع مدل و طرح های مختلف بفروش می رساند.

طول
312 سانتی متر
عرض
91 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی
تحمل وزن
حداکثر 160 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
17 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
یک جفت پارو
پمپ باد
صندلی بادی
طناب نجات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...