قایق بادی

قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس 2022 مدل 68376

از {{model.count}}

intex mariner 4-4 person inflatable boat

تعداد
نوع
28,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس 2022 مدل 68376 از سری قایق بادی های شرکت اینتکس می باشد که تولید این سری از قایق بادی مارینر مربوط به سال 2022 بوده و از جدیدترین قایق بادی های موجود در بازار می باشد. ظرفیت این قایق 4 نفره بوده و دارای اقلامی همچون پارو، پمپ باد، ساک حمل و طناب نجات می باشد. این قایق بادی 4 نفره مارینر قابلیت نصب موتور را نیز دارا می باشد. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

قایق بادی مارینر 4 از بادوام ترین و با کیفیت ترین قایق بادی های موجود در بازار می‌باشد که توسط شرکت اینتکس تولید شده است این قایق بادی دارای چندین وجه تمایز با بقیه قایق بادی های موجود می باشد که در ادامه راجع به این وجه تمایز توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه میدهیم. این روزها استفاده از قایق بادی برای ماهیگیری و یا تفریح در بین عموم مردم رایج شده است.

از این نوع محصولات می توان در آب های پشت سد، دریاچه ها و دریا استفاده کرد و اما قایق بادی مارینر ۴ را به دلیل نوع و ساختارش می توان در آب های خروشان، رودخانه و آب های روان استفاده کرد. ساختار بدنه ی این قایق بادی از پی وی سی مقاوم ساخته شده است که کیفیت بی نظیر و مقاومت بسیار بالایی دارد و کف این قایق بادی از جنس فایبرگلاس ساخته شده است که مقاومت آن را در برابر برخورد با اجسام سخت اعم از سنگ، چوب و بقیه ی اشیای موجود در آب بسیار افزایش میدهد شایان ذکر است برای حمل آسان فایبرگلاس استفاده شده در کف این قایق بادی به صورت تاشو می باشد. ابعاد این محصول برابر است با 328 سانتیمتر به طول، 145 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 48 سانتی متر دارد.

با توجه به ابعاد و جنس بدنه ی این محصول تحمل وزنی برابر با 500 کیلوگرم دارد. بر روی بدنه ی این قایق بادی قسمت هایی برابری قرارگیری لنسر ماهیگیری و نگهدارنده پارو مشاهدهمی شود در قسمت پشت قایق نیز نگهدارنده کیت موتور تعبیه شده است که با وسیله ی این قسمت می توانید کیت موتور برقی و بنزینی را به قایق بادی خود متصل کنید، بر روی کف این قایق بادی سه عدد صندلی بادی برای راحتی بهتر شما عزیزان قرارگرفته شده است که در صورت نیاز می توانید آن را از قایق خود جدا کنید. دور این قایق بادی می توانید طناب نجات نصب کنید که این طناب نجات در بسته بندی محصول قرار گرفته شده است شایان ذکر است که در بسته بندی این محصول یک عدد پمپ باد دستی برزگ، یک جفت پارو آلومینیومی، بسته تعمیرات، نگهدارنده باتری موتور قایق و صندلی بادی قرار گرفته شده است و همچنین یک عدد کیف حمل نیز برای این محصول در بسته بندی قرار گرفته شده است.

گفتنی است که برای افزایش ایمنی در این قایق بادی 4 عدد محفظه باد بر روی قایق بادی تعبیه شده است. برای خرید قایق بادی می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.


همانطور که می دانید اینتکس یکی از تولیدکنندگان انواع محصولات بادی می باشد که در سبد محصولات خود استخر بادی، تخت بادی، تشک بادی، تشک بادی روی آب و قایق بادی را قرار داده است که قایق بادی را می توان یکی از بهترین محصولات این برند دانست، قایق بادی اینتکس در مدل های مختلفی با ظرفیت های مختلفی ساخته شده است که مناسب برای استفاده در شرایط های خاصی است. قایق بادی تولید شده توسط اینتکس عبارت اند از: قایق بادی اکسپلورر، قایق بادی چلنجر، قایق بادی سی هاوک، قایق بادی اکسکروشن، قایق بادی مارینر و هر کدام از این قایق بادی ها دارای ظرفیت های مختلف از یک نفره تا 5 نفره می باشند. قایق بادی مارینتر اینتکس بهترین قایق بادی تولید شده توسط این برند می باشد که در ادامه توضیحات تخصصی و دقیق را به شما عزیزان ارائه میدهیم تا بتوانید با آگاهی کامل از مشخصات، در صورت نیاز محصول خود را خریداری کرده و شایان ذکر است که در هر لحظه میتوانید از طریق تماس تلفنی با نمایندگی اینتکس و فروشگاه قایق بادی مستر اینتکس از مشورت با کارشناسان فروش قایق بادی اینتکس بهره مند شوید.

قایق بادی 4 نفره مارینر اینتکس

ابعاد قایق بادی مارینر 4 نفره

همانطور که گفته شد قایق بادی دارای ظرفیت های مختلفی می باشد که با توجه به ابعاد آنها دارای تحمل وزن مشخص و میزان گنجایش نفرات مشخصی دارد تا با رعایت این موضوع به راحتی بتوانید ایمنی خود در زمان استفاده از محصول را مهیا کنید. البته لازم بذکر است که استفاده از جلیقه شنا بسیار مهم و ضروری بوده و حتما در صورت قایق سواری حتی در آب های کم عمق و آرام از جلیقه نجات استفاده کنید، برای خرید جلیقه نجات می توانید از فروشگاه مستر اینتکس دسته بندی جلیقه اقدام به عمل آورید. ابعاد کلی این قایق بادی برابر است با 328 سانتی متر به طول، 145 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 48 سانتی متر می باشد که مناسب برای استفاده 4 نفره به صورت همزمان از این قایق است.

تحمل وزن این قایق بادی برابر با 400 کیلوگرم است که این عدد نشان دهنده میزان حفظ ایمنی این قایق است.با توجه به ابعاد ذکر شده ارتفاع لبه باد شو این قایق بادی اینتکس برابر با 48 سانتی متر است و به همین دلیل مناسب برای استفاده در دریا و آب های خروشان نیز می باشد. وزن این قایق بادی 4 نفره اینتکس برابر است با 39 کیلوگرم که به راحتی قابل حمل و نقل و جا به جایی است. برای حمل و نقل بهتر این محصول یک عدد ساک حمل نیز تعبیه شده است.


جنس بدنه قایق بادی اینتکس مارینر 4 نفره

همانطور که گفته شد مارینر بهترین قایق بادی تولید شده توسط برند INTEX می باشد که در این قسمت می خواهیم علت این لقب را برای شما شرح دهیم. قایق بادی 4 نفره اینتکس از جنس پی وی سی برزنتی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول مقاومت بالایی در برابر آسیب دیدگی از خودش نشان می دهد و دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد. کف این قایق بادی از فایبرگلاس ساخته شده است که مقاومت محصول را به صورت چشم گیری افزایش می دهد و از طرف دیگر ایمنی محصول را چندین برابر می کند، با توجه به جنس بدنه و کفی این محصول، به راحتی می توانید این قایق بادی را در رودخانه، نیزار، دریا، دریاچه و آب پشت سد استفاده کنید. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول قابلیت تعمیر مجدد دارد و در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید آن را تعمیر کنید. لازم بذکر است که در قسمت کف این محصول سه عدد صندلی بادی قرار داده شده است که راحتی را در زمان استفاده برای شما به ارمغان می آورد.


لوازم همراه قایق بادی اینتکس 4 نفره مارینر

اینتکس به همراه این قایق بادی یک سری لوازم کاربردی ارائه می دهد که کار قایق بادی را به مراتب راحت تر میکند و همچنین بسیار لوازم کاربردی هستند. به همراه این قایق بادی 4 نفره اینتکس یک عدد پمپ باد دستی بزرگ ارائه میشود که به راحتی می توانید محصول خود را با استفاده از آن باد کنید به علاوه پمپ باد دستی یک جفت پارو آلومینیومی، برچسب تعمیرات، خط کش، صندلی بادی، ساک حمل، طناب نجات قرار گرفته شده است. بر روی بدنه این قایق بادی محلی برای نگهداری پارو قرار گرفته شده است که به راحتی پارو رو در آن قسمت قرار دهید البته شایان ذکر است که بر روی این قایق بادی نگهدارنده قلاب ماهیگیری تعبیه شده است. لازم بذکر است که بر روی این قایق بادی می توانید موتور برقی و یا بنزینی نیز نصب کنید که یک وجه تمایز بسیار عالی نسبت به بقیه قایق بادی ها محسوب می شود.


خرید و قیمت قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس 2022 مدل 68376

برای خرید قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس 2022 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اقدام به عمل آورید. فروشگاه قایق بادی مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات این برند را بفروش می رساند و همچنین به سراسر کشور ارسال میکند. فروشگاه اینتکس محصولات خود را به سه روش حضوری، اینترنتی و تلفنی بفروش می رساند و برای کسب اطلاعات بیشتر در طی ساعات اداری می توانید با کارشناسان فروش انواع قایق بادی مستر اینتکس ارتباط برقرار کنید.


پرسش و پاسخ

  • در صورت برخورد قایق با صخره و سنگ آسیب پذیر خواهد بود یا خیر؟

نوار سیلیکونی ضخیم به کار برده شده در قسمت بیرونی بدنه مانند یک ضربه گیر عمل کرده و از آسیب رساندن برخورد با سنگ، چوب و صخره جلوگیری خواهد کرد.

  • قوی ترین موتور بنزینی قابل نصب روی این قایق چه مقدار خواهد بود؟

موتور قایق بنزینی تا قدرت 8 الی 10 اسب بخار بهترین گزینه برای اتصال به این قایق خواهد بود. برای این کار می بایست از یک کیت موتور استفاده نمایید.

طول
328 سانتی متر
عرض
145 سانتی متر
ارتفاع
48 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی برزنتی
تحمل وزن
400 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
دارد
وزن
39 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
طناب نجات
پارو
ساک حمل
پمپ باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...