قایق بادی

قایق بادی مارینر 3 نفره اینتکس مدل 68373

از {{model.count}}

intex mariner 68373, 3 person inflatable boat

تعداد
نوع
27,280,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی مارینر 3 نفره اینتکس مدل 68373 محصولی با کیفیت که توسط شرکت اینتکس تولید شده است و در رده بندی قایق بادی های تولید شده جز اولین و با کیفیت ترین قایق بادی می باشد کف این قایق بادی فایبرگلاس دارای پمپ باد، پارو، صندلی بادی، طناب نجات و قابلیت نصب موتور می باشد البته این محصول دارای ساک حمل نیز بوده که در ادامه توضیحات مفصلی راجع به این قایق بادی به شما ارائه خواهیم داد.

قایق بادی مارینر 3 نفره اینتکس از سری قایق بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد این مدل یک سایز کوچکتر از قایق بادی مارینر 4 می باشد قایق بادی این روزها به عنوان یک تفریح مهیج برای عموم مردم مورد استفاده قرار می گیرد با استفاده از قایق بادی می توانید در آب پشت سد ها، دریاچه ها ، دریاها و یا حتی رودخانه ها استفاده کنید که نوع قایق بادی نیز در مواقع مورد استفاده نیز موثر می باشد به طور مثال قایق بادی مارینر به دلیل نوع ساختار آن که در ادامه راجع به آن اطلاعات تکمیلی را به شما خواهیم داد می توانید در دریا، رودخانه، مرداب و سدها استفاده کنید.

کیفیت ساخت این قایق بادی بی نظیر بوده که این قایق را بی رقیب و بدون همتا کرده است کف این قایق بادی از فایبرگلاس تاشو استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی دارد که این کفی قایق محصول شما را برای استفاده در آب های خروشان، رودخانه، دریا آماده استفاده میکند فایبرگلاس استفاده شده در کف این قایق بادی وزن آن را یک مقداری افزایش داده است که البته با کیف قرارداده شده برای حمل این محصول، جابجایی آن آسوده شده است. بدنه ی این قایق بادی نیز از پی وی سی ساخته شده است که ضخامت بالایی آن مقاومت آن را افزایش داده است فایبرگلاس به کار رفته در ساخت این محصول به صورت تاشو بوده که حمل و جمع آوری آن را آسانتر کرده است. 

ابعاد این قایق بادی 3 نفره برابر است با 297 سانتی متر به طول ،127 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 46 سانتی متر دارد با توجه به ابعاد و جنس بدنه ی این قایق بادی 300 کیلوگرم می باشد که مناسب برای استفاده 3 نفر بوده بر روی بدنه ی این قایق بادی دو عدد نگهدارنده قلاب ماهیگیری و دو عدد نگهدارنده پارو تعبیه شده است در داخل بسته بندی این قایق بادی 3 نفره یک جفت پارو آلومینومی، دو عدد صندلی بادی، طناب نجات، کیف نگهدارنده وسایل ضد آب، بسته تعمیرات و پمپ باد دستی بزرگ قرار گرفته است  شایان ذکر است که بدنه ی قایق بادی مارینر 3 نفره دارای دو دریچه ی باد مجزا می باشد که ایمنی آن را افزایش میدهد البته می توانید بر روی این قایق بادی موتور برقی و بنزینی مخصوص نیز نصب کنید.

صندلی های قرار گرفته شده بر روی این محصول برای راحتی شما می باشد که در صورت لزوم برای استفاده از تمام فضای این قایق بادی می توانید آن را از روی قایق جدا کنید. برای خرید قایق بادی 3 نفره مارینر 3 می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفرش می رساند.


همانطور که می دانید قایق بادی یکی از محصولات بسیار پر طرفدار می باشد که برای تفریح، ورزش و یا ماهگیری مورد استفاده قرار میگیرد و از همین رو شرکت اینتکس که تولیدکننده انواع محصولات بادی است و در این زمینه محصولات مختلفی را تولید کرده است که در این قسمت قصد داریم به نقد بررسی یکی از بهترین قایق بادی های تولید شده توسط این برند بپردازیم، اینتکس مدل های مختلفی قایق بادی تولید کرده است که یکی از آنها به ترتیب از بالاترین مدل قایق بادی مارینر، قایق بادی اکسکروشن، قایق بادی سی هاوک، قایق بادی چنلجر و قایق بادی اکسپلورر که هر کدام از این قایق بادی ها دارای یک سری مزیت، کاربرد و مشخصات خاص خودشان هستند. همانطور که گفته شد قایق بادی یک محصول تفریحی و ورزشی است که با استفاده از آن می توانید لحظات خوشی را در آن سپری کنید.


ساختار کلی قایق بادی مارینر 3 نفره

ساختار کلی این قایق بادی همانند قایق بادی 4 نفره مارینر با کد محصول 68376 می باشد با این تفاوت که این قایق بادی مناسب برای استفاده 3 نفر می باشد، البته تا 4 نفر نیز می توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند. همانطور که گفته شده هر قایق بادی دارای یک سری خصیصه های خاص خودش است و به قایق بادی مارینر لقب بهترین قایق بادی اینتکس را دادیم زیرا ساختار کلی این قایق بادی با مدل های دیگر اینتکس و یا شرکت بست وی فرق میکند، ساختار این قایق بادی به صورت کامل قرینه می باشد که این امکان را به ما می دهد تا از هر دو طرف امکان هدایت قایق را داشته باشید ولی فقط در یک قسمت این قایق بادی امکان نصب موتور وجود دارد.

ساختار قرینه ای با تمام قایق ها متفاوت است، شایان ذکر است که این قایق بادی تنها دارای دو قسمت باد شو می باشد و کف آن باد شو نیست که در بخش ساختار بدنه توضیحات بیشتری راجع به جنس بدنه محصول به شما عزیزان ارائه می دهیم. بر روی این محصول دو عدد صندلی بادی قرار گرفته شده است که در صورت عدم نیاز می توانید آنها را جا به جا کرده و از فضای اشغال شده استفاده کنید. بر روی قایق بادی دو عدد نگهدارنده لنسر ماهیگیری تعبیه شده است که از این دو محل می توانید برای قرار دادن لنسر ماهیگیری استفاه کنید.


جنس بدنه قایق بادی اینتکس مارینر 3

قایق بادی جز یکی از محصولات پر خطر می باشد زیرا در بر روی آب از آن استفاده می شود و اگر در ساخت آن از متریال درجه یک استفاده نشود ممکن است که آسیب های جبران ناپذیری را وارد کند و از همین رو برای خرید قایق بادی باید از برندهای معتبر صاحب تجربه بالا اقدام کرد که اینتکس را میتوان به عنوان اولین و بهترین تولید کننده این محصول عنوان کرد. قایق بادی مارینر از پی وی سی سه لایه ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و مقاومت بی نظیری در برابر آسیب دیدگی از خودش نشان میدهد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول قابلیت تعمیر مجدد را به شما می دهد و در صورت بروز هر گونه آسیب می توانید آن را تعمیر کرده و مجدد استفاده کنید.

اما لازم بذکر است که بدنه قایق بادی مارینر 3 یکی از مقاوم ترین ها می باشد و خیلی کم پیش می آید که دچار آسیب شود و به همین دلیل ایمنی این محصول به صورت چشم گیری بالا رفته است. کف این قایق بادی بر خلاف تمامی قایق بادی های موجود در بازار از نوع بادی نمی باشد، اینتکس در ساخت کف این قایق از فایبرگلاس استفاده کرده است که همین موجب باعث شده است که این قایق بادی عنوان بهترین را کسب کند، البته وزن قایق را افزایش داده است ولی کف فایبرگلاس این قایق بادی امکان قایق سواری در رودخانه های خروشان، دریا، دریاچه، تالاب و نی زار را برای شما فراهم می کند. فایبرگلاس استفاده شده در ساخت این محصول تاشو می باشد که موجب می شود به راحتی آن را حمل کرده و بسته بندی آن فضای بسیار کمی را اشغال کند.


ابعاد قایق بادی اینتکس مدل 68373

ابعاد قایق بادی مارینر 3 نفره برابر است با 297 سانتی متر به طول، 127 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 46 سانتی متر می باشد، که در مقایسه با بقیه قایق بادی سه نفره اینتکس دارای ارتفاع بیشتری می باشد که در صورت استفاده در آب خروشان و یا مواج به سختی آب به داخل قایق بادی نفوذ می کند. با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول و متریال استفاده شده در ساخت این محصول، تحمل وزنی برابر با 300 کیلوگرم دارد که مناسب برای استفاده 3 نفر می باشد البته می توانید تا 4 نفر نیز از این قایق بادی استفاده کنید زیرا وزن اعلام شده برای 3 نفر بسیار بالاتر می باشد. وزن بسته بندی این محصول برابر با 29 کیلوگرم می باشد که نسبت به تمامی قایق بادی ها بیشتر است آن هم به دلیل استفاده فایبرگلاس در کف آن می باشد.


اقلام همراه قایق بادی 3 نفره اینتکس مدل مارینر 3

اینتکس به همراه این محصول یک سری لوازم نیز قرار داده است که استفاده از قایق بادی را بسیار راحت تر میکند این اقلام عبارت اند از  یک جفت پارو آلومینیومی، بسته تعمیرات، پمپ باد دستی بزرگ، خط کش، نگهدارنده لنسر ماهیگیری، ساک حمل، طناب نجات قرار داده شده است که با وجود این محصولات استفاده از قایق بادی بسیار آسان می شود و همچنین دیگر نیازی به خرید لوازم جانبی دیگر برای قایق بادی خود نیستید، البته برای خرید لوازم جانبی برای قایق بادی خود می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید. حتما برای استفاده از قایق بادی طناب نجات را به قایق بادی خود متصل کنید و از جلیقه نجات استفاده کنید تا از خطرات احتمالی جلوگیری کنید.


خرید قایق بادی 3 نفره مارینر اینتکس مدل 68373

برای خرید قایق بادی مارینر 3 اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تنها نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات این برند را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت به صورت تلفنی، حضوری و اینترنتی بفروش می رساند و به سراسر کشور ارسال میکند. شایان ذکر است که فروشگاه لوازم بادی مستر اینتکس تعمیرات قایق بادی در صورت بروز آسیب و مشکل نیز انجام میدهد.

طول
297 سانتی متر
عرض
127 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی
جنس کف
فایبرگلاس
تحمل وزن
300 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
دارد
وزن بسته بندی
29 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
طناب نجات
پارو
ساک حمل
پمپ باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...