قایق بادی

قایق بادی سی هاوک 3 نفره اینتکس مدل 68380

از {{model.count}}

seahawk 3 person inflatable boat model 68380

تعداد
نوع
8,360,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی سی هاوک 3 نفره اینتکس مدل 68380 یک قایق بادی بسیار با کیفیت و عالی می باشد که توسط شرکت اینتکس در سال 2020 تولید و روانه بازار شده است. این قایق بادی قابل استفاده درون دریاچه، مرداب، دریا و رودخانه می باشد. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این قایق بادی سه نفره را مشاهده بفرمایید.

قایق بادی یک محصول بادی پر طرفدار برای عموم مردم می باشد با قایق بادی می توانید در تعطیلات و مسافرت های خود به قایق سواری در دریاچه، رودخانه و دریا مشغول شوید و از تعطیلات خود لذت ببرید. قایق بادی سه نفره اینتکس سی هاوک ۳ از سری قایق های تولید شده توسط برند اینتکس می باشد اینتکس از تولیدکنندگان موفق محصولات بادی می باشد، قایق بادی سی هاک ۳ از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بی‌نظیری دارد و در ساخت آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است در بسته بندی این محصول یک جفت پارو آلومینیومی ، یک پمپ باد دستی ، طناب نجات، کیف ضد آب و محل نگهداری لنسر ماهیگیری وجود دارد.

ابعاد این محصول برابر است با  295 سانتی متر به طول ، 137 سانتی متربه عرض وارتفاعی برابر با 43 سانتی متر دارد با توجه به ابعاد و جنس بدنه ی یاد شده این قایق بادی تحمل وزنی برابر با 360 کیلوگرم دارم که مناسب برای استفاده ۳ الی ۴ نفر می باشد شایان ذکر است که برای ایمنی بالاتر دارای 4 دریچه باد است که به همراه پمپ باد داخل این محصول می توانید آن را باد کنید. قایق بادی سی هاوک 3 مناسب برای ماهیگیری می باشد زیرا در دو طرف این قایق بادی دو عدد نگهدارنده لنسر ماهیگیری قرار داده شده است. برای بهتر پارو زدن می توانید از اهرم های روی بدنه این قایق بادی استفاده کنید که امر پارو زدن را آسان تر میکند.

پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول دارای مقاومت بی نظیری می باشد و به راحتی دچار آسیب دیدگی نمی شود. لازم به ذکر است که بر روی این قایق بادی می توانید انواع موتور قایق اعم از برقی و بنزینی تا یک و نیم اسب بخار استفاده کنید. برای خرید قایق بادی سه نفره اینتکس مدل سی هاوک 3 می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.


سی هاوک از سری قایق بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح محصولات بادی می باشد که در این زمینه محصولات متنوعی را تولید کرده است، قایق بادی های اینتکس در مدل و ظرفیت های مختلف ساخته شده اند که قایق بادی سی هاک را می توان به عنوان یک قایق بادی میان رده اما با کیفیت بی نظیر نام برد. قایق بادی سی هاوک در سه ظرفیت ساخته شده است، قایق بادی سی هاوک 2 نفره، قایق بادی سی هاوک 3 نفره، قایق بادی سی هاوک 4 نفره که در این قسمت قصد داریم تا نقد و بررسی قایق بادی سی هاک 3 را انجام دهید تا با اطلاعات کافی و جامع نسبت به خرید قایق بادی مورد نظر خود اقدام کنید. قایق بادی یک محصول تفریحی ورزشی است که با خرید آن می توانید در آب های پشت سد، دریا، رودخانه و دریاچه از آن استفاده کنید، البته شایان ذکر است که مدل های مختلف قایق بادی دارای قابلیت ماهیگیری و نصب موتور هستند که این قایق بادی سی هاک 3 نیز از این قابلیت ها برخوردار است.


ساختار کلی قایق بادی سی هاوک 3 نفره مدل 68380

همانطور که گفته شده سی هاوک در 3 ظرفیت ساخته شده است، سی هاوک 2 نفره، سی هاک 3 نفره و سی هاوک 4 نفره، طراحی های این سه مدل شبیه هم هستند و فقط ابعاد آنها دارای اختلاف می باشد. سی هاوک را میتوان به عنوان یکی از حرفه ای ترین قایق بادی های موجود اشاره کرد، این قایق بادی دارای طراحی بسیار به روز است و به گونه ای طراحی شده است که به راحتی آب را شکافته و به سرعت بسیار بالایی می رسد. در طراحی جدید این محصول قسمت جلویی آن طراحی منحصر بفردی دارد که در بقیه قایق بادی ها این طراحی دیده نمی شود که به همین دلیل این محصول را با سایر قایق بادی ها متمایز کرده است. بر روی بدنه این قایق بادی دو قسمت برای قرار گیری لنسر ماهگیری تعبیه شده است که این امکان را به شما می دهد که بتوانید دو عدد لنسر را در محل های مختلف این قایق بادی قرار دهید و از آن استفاده کنید و همچنین محلی برای نگهداری پارو تعبیه شده است و به راحتی می توانید پارو رو در این محل قرار دهید و در صورت نیاز مجدد از آن استفاده کنید. در قسمت پشت این قایق بادی محلی برای نصب کیت موتور قایق بادی تعبیه شده است که انواع موتور قایق بادی برقی را می توانید بر روی آن نصب کنید و از آن استفاه کنید.


جنس بدنه قایق بادی اینتکس سی هاوک 3 نفره

از مهم ترین قسمت های قایق بادی جنس بدنه آن می باشد زیرا این قسمت ایمنی شما را فراهم میکند، که اینتکس در این ساخت این محصول از بهترین متریال مناسب برای قایق بادی استفاده کرده است، متریال به کار رفته در ساختی این قایق بادی از پی وی سی سه لایه می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خودش نشان میدهد. پی وی سی این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی است طول عمر بالایی را برای شما به ارمغان می آورد و همچنین ضد حساسیت و ضد بو است. همانطور که گفته شد این محصول دارای جنس بدنه بی نظیری می باشد ولی در صورت آسیب دیدگی به صورت کامل قابل تعمیر است که یک مزیت بسیار عالی برای قایق بادی محسوب می شود. این قایق بادی دارای 4 قسمت باد شو است که دو دریچه باد شو در کف آن قرار گرفته و دو دریچه باد بر روی بدنه آن قرار گرفته شده است که ایمنی قایق بادی را به صورت چشمگیری افزایش میدهد. در نظر داشته باشید که اگر یکی از قسمت ها دچار آسیب شود باد قسمت های دیگر خالی نمی شود و از غرق شدن می توانید جلوگیری کنید.


اقلام همراه قایق بادی 3 نفره اینتکس مدل سی هاوک

اینتکس به همراه این قایق بادی یک سری لوازم جانبی و لوازم مورد نیاز قایق را نیز قرار داده است که با خرید قایق بادی دیگر نیازی به خرید هیچ لوازم دیگری نیست. در بسته بندی قایق بادی یک جفت پارو آلومینیومی قرار، پمپ باد دستی متوسط اینتکس، برچسب تعمیرات محصولات بادی، خط کش، محل نگهدرای لنسر ماهیگیری، طناب نجات و بالشتک بادی قرار گرفته شده است که از هر کدام از اینها در هنگام استفاده از قایق بادی باید استفاده کنید البته شایان ذکر است که همراه قایق بادی بهتر است که جلیقه نجات نیز تهیه کنید تا از خطرات احتمالی جلوگیری کنید.


ابعاد و وزن قایق بادی سی هاک 3 نفره اینتکس

ابعاد قایق بادی اینتکس مدل سی هاوک 3 برابر است با 295 سانتی متر به طول، 137 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 43 سانتی متر که ابعادی مناسب برای قایق بادی سه نفره می باشد. با توجه به این ابعاد و جنس بدنه این محصول، دارای تحمل وزنی برابر با 360 کیلوگرم است که سه نفر به راحتی می توانند از این محصول استفاده کنند. وزن بسته بندی این محصول نیز برابر است با 15.3 کیلوگرم.


خرید و قیمت قایق بادی اینتکس مدل سی هاک 3

برای خرید قایق بادی 3 نفره سی هاوک اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه لوازم بادی اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.فروشگاه اینتکس مستر اینتکس به 3 روش حضوری، اینترنتی و تلفی محصولات خود را بفروش می رساند.

طول
295 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
وزن
15.3 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی
تحمل وزن
360 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
دارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
طناب نجات
پارو
پمپ باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...